شناسهٔ خبر: 66345461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کیش: امروز خط مقدم جبهه جهاد، اقتصاد است

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با تاکید بر اهمیت رشد اقتصادی کشور گفت: حوزه اقتصادی امروز به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز درخطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حوزه اقتصادی کشور، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت حوزه اقتصادی باید سرمشق عملکرد مسوولان باشد.

وی لازمه تحقق حماسه اقتصادی را اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: دستورات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی باید در کشور اجرا شود.

امام جمعه کیش با بیان اینکه مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ضروری است، ادامه داد: بدون همدلی و همکاری همه جانبه نمی‌توان به موفقیت در این حوزه دست یافت.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه، خلیج فارس را بخشی از هویت ملی ایرانیان عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی در تلاش برای تحریف تاریخ است، ولی باید بداند که تاریخ تغییر یافتنی نیست.

حجت الاسلام بی نیاز با تاکید بر اینکه ایران به هیچ وجه به دنبال جنگ و خون ریزی نیست، اظهار کرد: اما ایران در برابر حفظ استقلال و عزت خود هرگز کوتاه نخواهد آمد و دشمنان را پشیمان خواهد کرد.

وی همچنین به ضرورت توجه به قشر کارگر تاکید کرد و افزود: بدون کارگر، رشد و شکوفایی معنا ندارد و محکوم به شکست است.

امام جمعه کیش ادامه داد: تولید ستون فقرات کشور است و بدون کارگر نمی‌شود به تولید دست یافت؛ باید صدای این قشر زحمت کش را شنید و به آن جامع عمل پوشاند.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتقا ایمنی حمل و نقل جدیدی ضروری است، افزود: جاده سازی استاندارد و ساخت خودروهای ایمن برای افزایش ایمنی حمل و نقل در کشور مهم است که طی سال‌های اخیر اقدامات مناسبی در جاده سازی انجام شده است.

حجت الاسلام بی نیاز ادامه داد: متاسفانه درخودرو سازی موفقیت چندانی نداشتیم و نیازمند توجه ویژه‌ای به این حوزه هستیم.

نظر شما