شناسهٔ خبر: 66344657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان+فیلم

امام جمعه اهواز گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق نیرو‌های مسلح، قدرت ایران در عرصه نظامی را به جهان اثبات کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه نماز سیاسی-عبادی جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ که در مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق توسط نیرو‌های مسلح، اثبات ظهور قدرت ایران در عرصه نظامی در جهان بود.


وی افزود: در این عملیات تنبیهی، هیمنه اسرائیل توسط موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی شکسته و این اتفاق بزرگ در تاریخ ماندگار خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: این حرکت بزرگ که آوازه آن در جهان پیچید، علاوه بر خوشحالی و احساس امنیت مردم، لرزه بر اندام دشمنان ایران و اسلام انداخت.


خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه مهم‌ترین مولفه‌ای که می‌تواند دشمن را به عقب براند، رسانه قوی است، اضافه کرد: قدرت رسانه برای مقابله با توطئه‌های دشمن می‌تواند از موشک هم قوی‌تر باشد.


وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید عملکرد اسلام در دنیا را مشاهده کنید، باید به زندگی حضرت امیرالمومنین علی (ع) نگاه کنید.


امام جمعه اهواز حجاب در جامعه را مسئله‌ای بسیار مهم دانست و گفت: نیرو‌های انتظامی درحال اجرای طرح نور در زمینه چوشش حجاب است که طرحی قابل تقدیر است و همه نهاد‌ها و مردم باید در کنار نیروی انتظامی خدمت رسانی کنند تا بتوانیم فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.


حجت الاسلام موسوی فرد بر استمرار تذکر لسانی درخصوص پوشش مناسب و حجاب تاکید کرد و افزود: روش‌های مناسب برای نهادینه کردن حجاب و پوشش مناسب زن ایرانی باید در جامعه اجرایی شود.


وی یکی دیگر از مطالبه‌های مهم مردم از نیروی انتظامی را تقویت گشت‌های امنیتی برای مقابله با سرقت عنوان کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش حق مردم است و دستگاه‌های اجرایی مربوط باید در این زمینه وظایف خود را انجام دهند و در کنار نیروی انتظامی باشند.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه خطاب به مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان وظیفه دارند مشکلات مردم را بشنوند و برای رفع آنها تلاش کنند.


حجت الاسلام موسوی فرد افزود: مسئولان باید در زمینه تحقق شعار سال گزارش عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند.

<div id="video-display-embed-code_11049314"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4216539/11049314?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما