شناسهٔ خبر: 66344363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نشست مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان و مديرکل صادرات فرهنگي سازمان ارتباطات و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي

صاحب‌خبر -
نشست مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان و مديرکل صادرات فرهنگي سازمان ارتباطات و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي

خبرگزاری آریا-مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان گزارشی از فعالیت ها و برنامه ها و ظرفیت های عظیم هنرمندان و اهالی فرهنگ و فعالان عرصه فرهنگ و هنر ارائه داد.


به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان؛مجید منادی گفت: برنامه هاو فعالیت های موثر هنری و فرهنگی زیادی در کشورهای مختلف و با زبانهای مختلف داشتیم، از جمله زبان عربی. قابلیت اجرا با زبان عربی را در برنامه های مختلف را داریم و هم چنین فعالیت های هنری و فرهنگی عمیق به زبان‌های مختلف و گویش های مختلف و اقوام مختلف در استان خوزستان را داریم که قطعابرای کشورهای مختلف نیز جذابیت دارد. امیدواریم بتوانیم این برنامه های مختلف و متوع را در آینده داشته باشیم.


در ادامه عبدالرضا سیفی مدیر کل صادرات فرهنگی ضمن استقبال از این برنامه ها قول اکید دادند که از ظرفیت هنرمندان و اهالی فرهنگ ونیروهای توانمند استان خوزستان برای اعزام ها و برای برنامه های مشترک داخلی و خارجی که حوزه ی کاری سازمان ارتباطات است حمایت کنند و بنا دارند به زودی برنامه های متنوع و مختلفی را داشته باشند. به ویژه برنا مه هایی با نگاه ویژه به کشور عراق که کشورهمجوار استان خوزستان است و امکان برگزاری برنامه های متعدد چه در استان خوزستان و چه در کشور عراق برای هنرمندان استان خوزستان و برنامه های مشترک با هنرمندان عراقی وجود دارد.

 

پایان پیام./


نظر شما