شناسهٔ خبر: 66343507 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست

نمایشگاه‌ها پر از فرصت و مزایا هستند که چه به‌عنوان بازدیدکننده نمایشگاه به آن جا مراجعه کنید و چه به‌عنوان یک کسب‌وکار در نمایشگاه غرفه‌سازی کنید، می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ هنگامی که در خیابان‌های شهر عبور می‌کنید، غیرممکن است یک بنر تبلیغاتی از یک نمایشگاه ندیده باشید. نمایشگاه‌های مختلفی در سراسر دنیا برگزار می‌شوند و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نمایشگاه‌ها پر از فرصت و مزایا هستند که چه به‌عنوان بازدیدکننده نمایشگاه به آن جا مراجعه کنید و چه به‌عنوان یک کسب‌وکار در نمایشگاه غرفه‌سازی کنید، می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید.

اگر شما جزو کسب‌وکارهایی هستید که می‌خواهید در مدت کوتاهی پیشرفت زیادی کنید، در نمایشگاه تهران شرکت کنید. نمایشگاه یکی از قدرتمندترین و وسیع‌ترین راه‌های برای تبلیغ برند شما است. غرفه نمایشگاهی شما می‌تواند به‌عنوان یک ابزار بازاریابی قوی برای شما عمل کند و به شما کمک کند که محصولات و خدمات خود را به جمع زیادی از افراد معرفی کنید و فروش خود را در بازه زمانی کوتاهی، چندبرابر کنید.

اما کلید اصلی برای موفقیت در نمایشگاه‌ها و رسیدن به نتیجه دلخواه، طراحی غرفه نمایشگاهی است و تنها یک غرفه ساز حرفه‌ای و مجرب می‌تواند برای شما غرفه‌ای ایده‌آل و خلاقانه طراحی کند؛ بنابراین، اگر می‌خواهید که در نمایشگاه از بهترین‌ها باشید، باید با یک شرکت غرفه‌سازی همکاری کنید. یکی از شرکت‌های معتبر غرفه‌سازی که بیش از دو دهه در این عرصه فعالیت دارد، پیشروپیشگام است. آنان خدمات طراحی تخصصی غرفه نمایشگاهی مطابق باسلیقه و نیازهای کسب‌وکار، ساخت غرفه باکیفیت و اجازه تجهیزات نمایشگاهی را دارند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از وب‌سایت این شرکت دیدن کنید.

حال ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که چگونه می‌توان در شلوغی نمایشگاه‌ها، بیشترین توجه را به خود جلب کرد؟

با ما همراه باشید و ما به شما 5 ایده ی تضمینی برای درخشیدن در نمایشگاه و به دنبال آن سود زیاد را می گوییم.

جایگاه غرفه بهتر، بازدیدکننده بیشتر، در نتیجه فروش بیشتر

اگر تابه‌حال در نمایشگاهی شرکت کرده باشید، احتمالاً متوجه اهمیت جایگاه غرفه نمایشگاهی شده‌اید. موقعیت غرفه شما در نمایشگاه می‌تواند تأثیر زیادی بر روی تعداد و نوع بازدیدکنندگانی که وارد غرفه می‌شوند دارد. سه موقعیت مهم در سالن نمایشگاه‌ها وجود دارد که شامل ابتدای سالن، گوشه‌های سالن و انتهای سالن نمایشگاه است.

هر کدام از این موقعیت‌ها معایب و مزایایی دارد. به‌عنوان‌مثال، اگر غرفه نمایشگاهی شما در ابتدای سالن باشد، شما جزو اولین غرفه‌هایی هستید که به چشم بازدیدکنندگان می‌آیید و احتمال واردشدن آنان به غرفه شما بیشتر از سایر غرفه‌های حاضر در سالن نمایشگاه است.

غرفه شما، برند شما

غرفه شما در نمایشگاه نماینده برند و کسب‌وکارتان است، پس باید بتوان هویت برندتان را در آن مشاهده کرد.

چگونه هویت برند خود را در غرفه نشان دهیم؟

اگر این سؤال شما هم هست، باید به شما بگویم که اولین کاری که باید بکنید این است که هدف خود را از شرکت در نمایشگاه به‌صورت واضح و دقیق مشخص کنید. پس از مشخص‌کردن هدف خود، باید به دنبال شعارهای تبلیغاتی مناسب بگردید و شروع به تبلیغات و بازاریابی هدفمند و اصولی کنید.

طراحی غرفه نمایشگاهی تهران

یکی از دیگر نکات مهمی که باید به آن توجه کرد، رنگ غرفه نمایشگاهی است. رنگ یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام برندینگ باید به آن توجه کرد، به‌عنوان‌مثال وقتی اسم رنگ آبی و زرد می‌آید، شما به شرکت ایرانسل فکر می‌کنید و به همین طبع اگر در نمایشگاهی غرفه‌ای به این دورنگ بینید، ممکن است فکر کنید که این غرفه متعلق به شرکت ایرانسل است.

این یک نمونه از برندسازی بسیار قوی است که شما تنها با رنگ به اسم یک کسب‌وکار فکر می‌کنید. پس هنگام انتخاب رنگ غرفه نمایشگاهی خود باید به رنگ‌های سازمانی خود توجه کنید. رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید باید هم رنگ، هم خانواده و یا مکمل رنگ‌های سازمانی برندتان باشند. البته به یک نکته باید توجه کنید، در غرفه‌سازی رنگ متفاوت‌تر از روی کاغذ و صفحه کامپیوتر است، پس با توجه به این موضوع رنگ متناسب خود را پیدا کنید.

البته می‌توانید با ما تماس بگیرید و کارشناسان پیشروپیشگام به شما کمک می‌کنند تا بهترین رنگ را برای غرفه نمایشگاهی خود انتخاب کنید.

تمرکز را بر روی یک محصول بگذارید

یکی از اشتباهاتی که اکثر کسب‌وکارها در نمایشگاه‌ها انجام می‌دهند و باعث کاهش فروش آنان می‌شود، نشان‌دادن تمام محصولات و خدمات خود در نمایشگاه است. با این کار بازدیدکننده میان محصولات و خدمات متنوع شما گیج می‌شود و نمی‌تواند تصمیم بگیرد و در نتیجه از شما خریدی نمی‌کند.

به تمرکز بر روی یک محصول می‌گویند USP یعنی Unique Selling Proposition (پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد) می‌گویند، شما با پیشنهاد تنها یک محصول خود به بازدیدکنندگان هم پیام برند خود را به‌خوبی منتقل می‌کنید و هم شانس فروش خود را بالاتر می‌برید.

غرفه نمایشگاهی جذاب

بدون تبلیغات صدای شما به گوش کسی نمی‌رسد!

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که در سطح شهر بنرهای نمایشگاه‌های مختلف را می‌تواند دید. این خود یک تبلیغ است که قبل از شروع نمایشگاه آغاز شده است تا به جامعه هدف خود اطلاع‌رسانی کنند.

شما هم باید از تبلیغات و بازاریابی از قبل شروع‌شدن نمایشگاه استفاده کنید. البته نیاز نیست حتماً در سطح شهر بنر نصب کنید، تبلیغات می‌توانند به روش‌های بسیار گسترده و متفاوتی باشند.

شما بسته به زمان و بودجه‌ای که دارید می‌توانید از روش‌های تبلیغاتی متفاوتی استفاده کنید. یکی از روش‌های تبلیغاتی که ما به‌عنوان شرکت غرفه‌سازی که سال‌های زیادی تجربه در این زمینه داریم به شما پیشنهاد می‌دهیم، تبلیغات در سوشیال مدیا است.

در دنیای تکنولوژی امروز، افراد زمان زیادی را بر روی تلفن همراه و به‌خصوص سوشیال مدیا صرف می‌کنند. به همین دلیل شما با تبلیغ و بازاریابی در این شبکه‌ها می‌توانید پیام خود را به جامعه بسیار بزرگی در همه گروه سنی برسانید.

البته بهتر است برای این کار از متخصص‌های این زمینه استفاده کنید تا مطمئن شوید بازاریابی شما به نتیجه خواهد رسید.

سخن آخر

برای داشتن بهترین غرفه نمایشگاه ،نیاز به غرفه‌سازی سفارشی و خلاقانه دارید و برای داشتن غرفه جذاب و خلاقانه باید از متخصص و شرکت‌های معتبر در این عرصه استفاده کنید. پیشروپیشگام یکی از شرکت‌های غرفه‌سازی است که بیش از 17 سال است که در زمینه طراحی و ساخت غرفه فعالیت دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف و آرمان‌های خود برای کسب‌وکارتان برسید. با پیشروپیشگام می‌تواند طراحی غرفه‌ای زیبا و جذاب داشته باشید که توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را از هر نقطه‌ای به خود جلب کند.

افتخار ما، همکاری‌های ماست. باید قبل از تصمیم به همکاری با هر شرکتی نمونه کارهای آنان را مشاهده کرد. شما می‌توانید به سایت پیشروپیشگام مراجعه کنید و از نمونه کارهای موفق ما دیدن کنید.

نظر شما