شناسهٔ خبر: 66343155 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

از تاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 به زودی رونمایی می‌شود

تایید شده توسط مدیرعامل بلوبر تیم / psu

صاحب‌خبر -

به نظر می‌رسد که فاصله زیادی با عرضه ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) به بازار نداریم و به زودی از تاریخ انتشار آن رونمایی می‌شود. 

استودیو Bloober Team ریمیک بازی Silent Hill 2 را برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی توسعه می‌‌دهد ولی هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست. با این وجود پیوتر بابینو (Piotr Babieno)، مدیر اجرایی ارشد بلوبر تیم، در گزارش سالانه استودیو اعلام کرده است که در آینده نزدیک از تاریخ عرضه ریمیک سایلنت هیل ۲ رونمایی می‌کنند. 

گزارشات حاکی از این بودند که بازسازی سایلنت هیل ۲ در مراحل پایانی توسعه قرار داشت و اکنون این موضوع به صورت رسمی تایید شده است. منظور بابینو از آینده نزدیک احتمالا یک یا دو هفته پیش رو نیست، و رویدادهای زیادی مثل Summer Games Fes به میزبانی جف کیلی برای ماه ژوئن (خرداد) در راه هستند. 

بازی Silent Hill 2 بازی Silent Hill 2

ریمیک Silent Hill 2 به عنوان کلاسیک ترسناک رنگی تازه می‌بخشد، اما داستان آن به همان شکل باقی خواهد ماند. باید اشاره کنیم که حداقل ۲ بازی دیگر از این سری در دست ساخت قرار دارد که یکی Silent Hill Townfall (از استودیو نوکد) و دیگری Silent Hill F (یک دنباله با داستانی جدید) هستند.

بازی Silent Hill 2 برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دست توسعه است ولی تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

بررسی بازی استلار بلید

از تاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 به زودی رونمایی می‌شود - ویجیاتو از تاریخ عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 به زودی رونمایی می‌شود - ویجیاتو psu

نظر شما