شناسهٔ خبر: 66341303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده تهران: امام خمینی از سال ۴۱ نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زد+فیلم

لارستان- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیس و آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم رژیم جعلی صهیونیستی را در سازمان ملل به جای فلسطین برای ایجاد تفرقه در کشورهای اسلامی مطرح کردند و امام خمینی(ره) از همان سال ۱۳۴۱ هشدار داد که این جرثومه فساد باید از بین برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسماعیل کوثری شامگاه پنجشنبه در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت روز معلم در محل گلزار شهدای لارستان برگزار شد، افزود: شرایط جهانی قبل از انقلاب به گونه ای بود که دو ابرقدرت غرب و شرق، آنچنان ملت ها را به سلطه کشیده بودند که کسی جرات سخن گفتن خلاف میل آنها را نداشت؛ اما امام خمینی(ره) جلوی این حرکت ایستاد.

کوثری در ادامه این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان های لارستان، اوز و جویم برگزار شده بود، عنوان کرد: سپاه از روز اول به صورت کاملا اعتقادی و مستقل از دیگر نهادها برای پاسداری از انقلاب اسلامی تشکیل شد و نیروهای مردمی برای انجام تکلیف عضو این نهاد می شدند و تا به امروز توانسته به یک درخت ریشه دار و تنومند تبدیل شود.

وی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دهنده راهی بود که توسط حاج احمد متوسلیان شروع شد و به گونه ای عمل کرد که با آموزش ساخت سلاح، طراحی عملیات و دیگر تجارب دفاع مقدس، به گروه های مقاومت مبارز با رژیم صهیونیستی مهارت لازم را یاد داد.

کوثری به نتیجه تقویت گروه های مقاومت نیز اشاره و تشریح کرد: عملیات طوفان الاقصی که ۲۰۱ روز از آن می گذرد، توسط یک مجموعه آماده شهادت به نام حماس در ۱۵ مهر سال گذشته یا همان ۷ اکتبر اجرا شد و دشمن فکر نمی کرد چنین اتفاقی بیفتد و باعث به هم ریختن دنیا شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طراحی این عملیات آنچنان دقیق انجام شده بود که باعث سقوط رژیم اشغالگر قدس شود؛ اما ورود برخی کشورهای حامی این رژیم جعلی مانند آمریکا از فردای عملیات و کمک های فوری آنها مانع به ثمر رسیدن کامل عملیات شد.
کوثری تصریح کرد: اسرائیل که روزی در ۶ روز، تمام کشورهای عربی را شکست داد و گستره سرزمینی نیل تا فرات را مد نظر داشت، امروز به جایی رسیده است که حریف گروه های مقاومت همچون حماس و جهاد اسلامی هم نمی شود.
وی با بیان ناکامی رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود افزود: از بین بردن کامل حماس، آواره کردن همه مردم غزه و مهاجرت دادن آنها به کشورهای دیگر، آزادسازی اسرای خود از دست حماس و رسیدن به تونل های آنها چهار هدف اعلام شده توسط رژیم صهیونیستی است که امروز به هیچ یک از آنها نرسیدند و پس از عملیات طوفان الاقصی بود که این رژیم به عملیات های پراکنده از جمله کنسولگری ایران در سوریه روی آورد.
کوثری توضیح داد: عملیات وعده صادق ایران در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی بود و طراحی آن به گونه ای بود که ضربه محکمی نه فقط به اسرائیل، بلکه انگلیس و آمریکا وارد شود و همینطور هم شد و آمریکایی ها بعد از این عملیات به ایران پیغام دادند که پایگاه های ما را هدف قرار ندهید.
وی ادامه داد: نکته مهم این بود که با وجود اینکه رژیم صهیونیستی و همه حامیانش که امکاناتی در منطقه داشتند، تمام توان خود را برای مقابله با عملیات ایران به کار گرفتند اما باز هم موشک ها به هدف های نظامی تعیین شده اصابت کرد.
کوثری در پایان اظهار داشت: نیروهای مسلح امروز کشور، با قبل از انقلاب که تابع آمریکا بودند، متفاوت عمل می کنند و در ادامه راه شهدا تابع ولایتی هستند که برای خودش هیچ چیز جز امر صاحب اصلی انقلاب و پیاده کردن احکام الهی نمی خواهد و مشکلات موجود داخل کشور نیز قابل حل است و باید زمان بگذرد تا اقدامات مربوطه به سرانجام برسد.

نماینده تهران: امام خمینی از سال ۴۱ نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زد+فیلم

در پایان این مراسم ۲۰ نفر از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان های لارستان، اوز و جویم تقدیر شدند.
شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

نظر شما