شناسهٔ خبر: 66335711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر

بوشهر- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از صدور مجوز فعالیت رشته پرستاری به این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر انجام شده با وزارتخانه بهداشت، رشته تحصیلی پرستاری به رشته‌های واحد بوشهر بازگشت داده شده که در مرحله اول حدود ۱۴ نفر دانشجو پذیرش می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ سعید رازقی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۷ هزار دانشجو در واحدها و مراکز شهرستانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مشغول به تحصیل هستند که هفت هزار نفر آنها در واحد بوشهر است.

وی افزود: بر اساس افق دیده شده، از مهرماه امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی پذیرش دانشجو در هر واحد دانشگاهی استان خواهیم بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: نیروهای نخبه و کارآمد از گنجینه‌های این استان محسوب می شوند که باید متناسب با ظرفیت‌های موجود رشته‌های دانشگاهی ایجاد شوند.

رازقی ادامه داد: به زودی تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با هلدینگ‌های نفت و گاز قرارگاه خاتم الانبیا منعقد خواهد شد.

وی عنوان کرد: این تفاهم نامه به منظور گسترش فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه انجام می شود که از اتفاقات تاثیرگذار در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خواهد بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: دانشگاه های آزاد اسلامی کشور برای ورود به قراردادهای آموزشی و پژوهشی نفت و گاز در حوزه طرح های قرارگاه ضروری است با هماهنگی و نمایندگی دانشگاه آزاد بوشهر فعالیت کنند.

رازقی بیان کرد: این دانشگاه به تازگی در جشنواره مهدویت و امامت (مشاعره) در میان دانشگاه های ممتاز کشور قرار گرفته است.

نظر شما