شناسهٔ خبر: 66335012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش؛

ارتش ایران، جزو انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین ارتش‌ها است

سردار نظری گفت: امروز ارتش ما یکی از انقلابی ترین و مردمی ترین ارتش ها است، ارتشی که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به طور مستمر و یکنواخت به ارزش های انقلاب نزدیکتر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،صبح امروز سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله با امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش به مناسبت روز ارتش دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار سردار نظری اظهار کرد: امروز ارتش ما یکی از انقلابی ترین و مردمی ترین ارتش ها است، ارتشی که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به طور مستمر و یکنواخت نسبت به ارزش های انقلاب نزدیکتر شده است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود:  در سیل رودبار جنوب ما همراه بودیم و مشاهده کردیم  که ارتش از تمام دستگاه ها و توان مهندسی برای حل سریعتر مشکل مردم استفاده کرد و این همراهی، همدلی، یک زبانی و یک هدف بودن در برنامه های ارتش و سپاه الحمدلله در اقصی نقاط کشور علی الخصوص در استان کرمان به خوبی دیده می شود

سردار نظری گفت:ما حقیقتا هیچ وقت برنامه ای نداشتیم که با هم بشینیم و به یک مشکل بر بخوریم، این انعطاف، تفاهم، همدلی و همزبانی زیاد در همه زمینه های باعث افتخار و روحیه بیشتر و خدمت صادقانه تر به مردم می شود

نظر شما