شناسهٔ خبر: 66333722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه به ایمنی و بهداشت کار

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان تاکید کرد؛ دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان بر لزوم توجه بیشتر به بحث ایمنی و بهداشت کار در خوزستان تاکید نمود.

صاحب‌خبر -

قربان درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (۲۸ آوریل)، با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به این مقوله، گفت: ما نباید صرفا به بهانه نام‌گذاری یک روز خاص، به اهمیت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در اینروز بپردازیم، زیرا این موضوع از چنان اهمیتی برخوردار است که به جرأت می‌توان آنرا ارجح بر مباحثی همچون درمان و معیشت کارگران دانست.

وی ادامه داد: عدم توجه به این موضوع، مستقیماً با جان و سلامت افراد ارتباط دارد و اکثر حوادث و فجایع محیط کار به دلیل عدم توجه به بحث ایمنی می‌باشد.

درویشی گفت: متولیان امر باید کارفرما و نیروی کار را با جدیدترین یافته‌های جهانی در حوزه بهداشت و ایمنی آشنا کنند زیرا هرچه سلامت روان و جسم نیروی کار بیشتر حفظ شود، بهره‌وری کار نیز بیشتر خواهد شد.

درویشی افزود: این موضوع در جاهایی که تولید و عرضه یکجا قرار دارد و مشتری و متقاضی نیز در محل حضور دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد و در نهایت به نفع کارفرما یا تولید کننده منجر می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان در پایان گفت: بیمه درمانی باید متناسب با شرایط اقلیمی و مخاطرات محیط کار باشد تا هزینه‌های ناخواسته را کاهش داده و از ضرر و زیان های احتمالی و ورشکستگی کارگاه‌ها جلوگیری بعمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما