شناسهٔ خبر: 66332953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نشست ویژه استاندار اردبیل برای بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص خلخال؛

استاندار: پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات دورهای گذشته سفر شهرستانی به خلخال، بر پیگیری و اجرای پروژه‌های مربوط هر دستگاه بر اساس زمان‌بندی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دورهای گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.

وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.

عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سدهای معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

نظر شما