شناسهٔ خبر: 66332188 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با طرح یک سوژه مهم؛

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود

علیرضا سعیدی

جدیدترین قسمت از برنامه «ماه‌ترین» با بررسی موضوع «درمان‌های ناباروری مردان» جمعه ۷ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، تازه‌ترین قسمت از مجموعه برنامه «ماه‌ترین» با بررسی موضوع «درمان‌های ناباروری مردان» ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه ۷ اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

شهریار ربانی در هر قسمت از برنامه «ماه‌ترین پلاس» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به سلامت پدران و باروری و همچنین نقش آنها در آرامش مادر است که در گفت‌وگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور نیما نریمانی، متخصص اورولوژی، درباره موضوع «درمان‌های ناباروری مردان» گفت‌وگو می‌کند.

در توضیحات تکمیلی برنامه آمده است:

«علل ناباروری مردان چندین مورد است که برخی تحت تاثیر شرایط زندگی و یا بیماری بوجود می آید و برخی بدون هیچ دلیل و به طور طبیعی ایجاد می‌شود، اما نکته‌ مهم این است که دلایل ناباروری در مردان قابل درمان هستند. برنامه «ماه‌ترین پلاس» روز جمعه ۷ اردیبهشت با حضور دکتر نریمانی به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.»

«ماه‌ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای شهریار ربانی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

نظر شما