شناسهٔ خبر: 66330538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست

استاندار لرستان گفت: در حوزه بانک‌ها مشکل جدی داریم، مدیران بانک‌ها باید به طور جدی مشکلات خود را مطرح کنند تا بتوانیم سطح برخورداری استان با توجه به محرومیت را افزایش دهیم.

صاحب‌خبر -

استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در جلسه بررسی مصوبات سفر ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان به مشکلات جدی بانک‌های لرستان در انجام کار و وظایف محوله به ویژه در خصوص منابع مالی و مصارف اشاره کرد و گفت: مدیریت اجرایی استان آمادگی لازم برای بررسی این مسائل و پیگیری رفع مشکلات حوزه بانک‌ها را دارد.

وی تاکیدکرد: بانک‌های استان باید مشکلات کشوری، استانی و کافی نبودن منابع و مصارف را اطلاع دهند تا مدیریت ارشد اجرایی استان این مسائل را پیگیری کند.

استاندار لرستان همچنین به برخی طرح‌های مصوب در سفر گذشته رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: بخشی از این طرح‌ها مشکلاتی دارند که تعدادی از آنها به صورت تلفنی با مدیران کشوری پیگیری و برخی نیز در جلسه تعیین تکلیف شد.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه، معاونت‌های هماهنگی عمرانی و اقتصادی استانداری موظف شدند نامه‌ای دقیق و کارشناسی برای پیگیری مصوبات سفر تهیه کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: در تلاشیم با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی در ماه‌های پیش رو، درصد پیشرفت طرح‌ها ارتقا یابد و در صورت مساعدشدن شرایط، لرستان برای دور دوم سفر رئیس جمهور تا قبل از ماه محرم اعلام آمادگی کند.

آقای شفقت تاکیدکرد: گزارش مکتوب تمام طرح‌های اجرا شده، طرح‌های ناتمام و منابع تخصیص نیافته آماده و طرح‌های پیشنهادی دور دوم سفر نیز تدوین و ارائه شود.

در دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان ۸۰ هزار میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل ۱۷۰ طرح در استان در نظر گرفته شد.

نظر شما