شناسهٔ خبر: 66330073 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

در پایان هفته سیما

«مسافر ری» با «طوفان شن» از راه می‌رسد + فیلم

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «سوئیپر»، «پرواز خاموش»، «طوفان شن»، «پهلوان هرگز نمی‌میرد»، «مسافر ری» و... پایان هفته روی آنتن می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «جغد شب»، «سوئیپر»، «پرواز خاموش»، «طوفان شن»، «پهلوان هرگز نمی‌میرد»، «مسافر ری» و... پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
 
شبکه یک سیما
 
فیلم سینمایی «سوئیپر» به کارگردانی امین شجاعی، جمعه 7 اردیبهشت ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره رضا بازیکن تیم فوتسال نوجوانان یکی از شهرستان‌های استان کرمان است که با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های ورزشی، تیمشان از بین می‌رود. در همین ایام مشکلی برای برادر یکی از دوستانش که کشاورز است، پیش می‌آید.

علی سلیمانی، عزت‌الله رمضانی، علی‌محمد رادمنش، صالح شجاعی، پارسا کاربخش، مهرشاد قادری و یاسین علیزاده در فیلم سینمایی «سوئیپِر» بازی کرده‌‌اند.
 
شبکه دو سیما
 
فیلم سینمایی «پرواز خاموش» به کارگردانی عبدالحسین برزیده، جمعه 7 اردیبهشت ساعت 00:20 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 این فیلم درباره عباس خلبان یک هواپیمای جنگی است که به همراه دوربین های ساخت وطن که برای اولین بار روی جنگنده ای سوار شده است، برای شناسایی موقعیت دشمن به آن سوی مرزها می‌رود. اما دشمن در برگشت هواپیما و خلبان را هدف قرار می‌دهد و از برج مراقب به او خبر می دهند که هواپیما نباید به دست دشمن برسد.

 حسین یاری، بهمن دان، مجید مشیری و ایرج نوذری در فیلم سینمایی «پرواز خاموش» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«طوفان شن» به «مسافر ری» رسید
  فیلم سینمایی «افسانه شهر قالی» به کارگردانی حمیدرضا حافظی، جمعه 7 اردیبهشت ساعت ۰۸:20 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این انیمیشن داستان شهری را روایت می‌کند که زندگی مردمانش با قالی عجین شده است، اما بیدها دشمن اصلی آنها هستند و ضربه زیادی به فرش‌ها می‌زنند. تا اینکه نوجوانی به نام قباد درگیر ماجراهایی می‌شود که شهر را از شر بیدهای مهاجم خلاص کند.

<div id="video-display-embed-code_3419806"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4212210/3419806?width=400&height=300"></script></div>

فیلم تلویزیونی «قهوه اسپرسو» به کارگردانی «رضا بهشتی»، شنبه 8 اردیبهشت ساعت 00:20 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان نقشه جاسوسی 2 مأمور موساد به نام‌های پروانه و نسرین با همدستی سعید اشرف‌نژاد در بندر مارسی است.

عبدالرضا اکبری، نسرین مقانلو، سعید داخ، سپیده خداوردی، مینا جعفرزاده، خسرو بامداد و فربد شکرایی در فیلم تلویزیونی «قهوه اسپرسو» هنرنمایی کرده‌اند.
 
شبکه سه سیما
 
فیلم سینمایی «طوفان شن» به کارگردانی جواد شمقدری، پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مقامات آمریکایی تصمیم می‌گیرند علیه ایران اسلامی و انقلاب نوپای آن دست به تجاوز نظامی بزنند.

احمد نجفی، فیروز بهجت محمدی، حسین انصاری و مهشید افشارزاده در این فیلم بازی کرده‌اند.
 
شبکه نمایش
 
فیلم تلویزیونی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» به کارگردانی مسعود رشیدی، جمعه 7 اردیبهشت ساعت ۱۱:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم داستان نوجوانی به نام ایوب است که پدرش به علت ضمانت و بدهی در زندان رفته و مادرش برای امورات خانواده در قصابی پدر کار می‌کند. او به کشتی علاقه‌مند بوده و دوست دارد منش پهلوانی را بیاموزد.

جعفر دهقان، محمد مهدی فقیه، سعید کریمی، شیوا خسرو مهر، پریسا گلدوست، منصور خاکی و کیانوش گرامی در این فیلم بازی کرده‌اند.

«طوفان شن» به «مسافر ری» رسید

شبکه امید
 
تلویزیونی «هارمونیکا» به کارگردانی سیدامید حسینی، جمعه 7 اردیبهشت ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: پسری به نام حمید که دارای لکنت زبان است همراه مادرش که پرستار است در خانه‌ای زندگی می‌کنند. پدر حمید نزدیک به یک سال است که بر اثر بیماری فوت شده است. حمید در مدرسه مورد اذیت و آزار یکی از همکلاسی‌هایش به نام نادر قرار می‌گیرد که اتفاقا در باشگاه هم از این آزار در امان نیست. مادر حمید سعی دارد تا با گفتار درمانی به گویش روان و سلیس فرزندش کمک کند.

فاطمه گودرزی و پیام دهکردی در فیلم تلویزیونی «هارمونیکا» هنرنمایی کرده‌اند.

<div id="video-display-embed-code_3419807"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4212210/3419807?width=400&height=300"></script></div>


 
شبکه افق
 
فیلم سینمایی «مسافر ری» به کارگردانی داوود میرباقری، جمعه 7 اردیبهشت ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

داستان فیلم مربوط به قرن سوم هجری است که مقارن با خلافت عباسی (دهمین خلیفه) و امامت دهمین پیشوای شیعه امام هادی (ع) است. عبدالعظیم حسنی یکی از شاگردانشان و مریدان امام هادی (ع) مغضوب دستگاه خلیفه است. پس از تخریب بارگاه امام حسین (ع) در کربلا به دستور عمال خلیفه، عبدالعظیم به توصیه امام هادی (ع)، به مهاجرتی طولانی به سمت ایران و شهرری می‌زند.

داریوش ارجمند، ویشکا آسایش و جمشید هاشم‌پور در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما