شناسهٔ خبر: 66329615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: زمان و تامین انرژی جایگزین برای هر واحد تولیدی اهمیت دارد.

صاحب‌خبر -
تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.
 
معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.
 
رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.
 
معاون اقتصادی استاندارگفت: امسال به دنبال تامین سوخت جایگزین برای واحد‌های صنعتی هستیم چراکه با توجه به صنعتی بودن استان قزوین ناترازی مصرف برق به صنایع آسیب جدی زده است.
 
رحمانی افزود: تمام سعی ما بر این است که امسال قطعی برق بدون برنامه نداشته باشیم و انشاالله سوخت جایگزین نیز با سرعت بیشتری به صنایع اختصاص یابد.
 
معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه مدیریت مصرف برق باید با نظارت خود شهرک‌های انجام شود خواستار جلوگیری از قطعی برق بدون اطلاع در صنایع از جمله صنایع مهم و تولید مواد غذایی شد.
 
رحمانی خاطرنشان شد: باید برنامه ریزی قطعی برق با مشارکت انجمن‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شود.
 
وی در خصوص بخش کشاورزی عنوان کرد: برنامه ریزی قطعی برق در حوزه کشاورزی با نظارت خود جهادکشاورزی انجام شود.
 
معاون اقتصادی استاندار به شرکت نفت ماموریت داد تا بحث سوخت جایگزین را با جدیت و سرعت بیشتری انجام دهد.
 
رستمی مدیرکل صمت هم گفت:در بحث شعار سال به مشارکت مردم نگاه ویژه‌ای شده است و اگر مصرف را در تمام زمینه‌ها مدیریت کنیم قطعاً به مشکل بر نخواهیم خورد.
 
ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.
 
<div id="video-display-embed-code_11044186"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4215521/11044186?width=600&height=300"></script></div>

نظر شما