شناسهٔ خبر: 66328716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۴۱۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف مصرف شد که این میزان پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌ نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

نظر شما