شناسهٔ خبر: 66327240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

امام جمعه بندر امام خمینی:

خرید استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس ظلم در حق مردم مظلوم ماهشهر است

عبادی گفت: سال‌هاست شهری همچون بندر امام خمینی(ره) با مشکلاتی مانند آب‌گرفتگی مواجه است و هنگام بارندگی خانه و اثاثیه منزل شهروندان آن نابود می‌شود،شایسته نیست پول پتروشیمی‌ها صرف باشگاه‌داری این تیم تهرانی شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعه بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از ماهشهر با انتقاد شدید از واگذاری استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: در حالی که شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، شهرها و روستاهای تابعه آن با مشکلات و محرومیت‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی‌های منطقه به هیچ عنوان منطقی نیست و یک جفا بزرگ در حق مردم این شهرستان‌ها می‌باشد.

وی افزود: سال‌هاست شهری همچون بندر امام خمینی(ره) با مشکلاتی مانند آب‌گرفتگی مواجه است و هنگام بارندگی خانه و اثاثیه منزل شهروندان آن نابود می‌شود، شایسته نیست پول پتروشیمی‌ها صرف باشگاه‌داری تیمی شود که هیچ ربطی به این منطقه ندارد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: یکی از شرکت‌هایی که تیم استقلال تهران به آن واگذار شده پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) است که سال‌های اخیر تیم بسکتبال خود که دارای افتخارها و مقام‌های متعدد آسیایی و کشوری بود را به بهانه تولیدی بودن این شرکت منحل کرد.

عبادی ادامه داد: حالا چگونه است که تولیدی بودن این شرکت فراموش شده و بدون توجه به تیم‌های متعدد ورزشی منطقه که از تأمین معمولی‌ترین هزینه‌های خود ناتوان هستند، تیم استقلال تهران با این حجم از بدهی مالی و هزینه‌های چند ده میلیاردی به شرکت‌های پتروشیمی واگذار می‌شود.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه انتظار می‌رود نماینده کنونی و همچنین نماینده منتخب، نسبت به این موضوع ورود قاطعانه داشته باشند، تاکید کرد: یک تناقض بزرگ در این بین وجود دارد، شرکت‌های پتروشیمی منطقه برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و هزینه‌کرد در این باره و همچنین حمایت‌ از تیم‌های ورزشی منطقه هزار بهانه می‌آورند اما برای حمایت مالی از تیم پر هزینه استقلال مشکلی ندارند.

عبادی تصریح کرد: این اتفاق در حالی افتاده که ورزشکاران منطقه که عمده آنها از مقام‌داران و مدال‌آوران و قهرمانان استانی و ملی و بعضاً بین‌المللی هستند در محرومیت مطلق به سر می‌برند و بودجه پتروشیمی‌های منطقه باید صرف هزینه‌های هنگفتی همچون خرید بازیکنان چندین میلیاردی و هزینه‌های سرسام‌آور جانبی تیم استقلال تهران شود که هیچ سودی برای منطقه و جوانان محروم آن ندارد.

خبرنگار: دانیال اسلامی پناه

انتهای خبر

نظر شما