شناسهٔ خبر: 66324562 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خانه نوآوری و فناوری ایران میزبان استعدادهای برتر با «راهیان پیشرفت»

نخستین برنامه راهیان پیشرفت با حمایت معاونت علمی، بنیاد ملی نخبگان و صندوق نوآوری و شکوفایی در خانه فناوری و نوآوری ایران برگزار می‌شود. نخستین برنامه راهیان پیشرفت با حمایت معاونت علمی، بنیاد ملی نخبگان و صندوق نوآوری و شکوفایی در خانه فناوری و نوآوری ایران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این فصل از رویداد راهیان پیشرفت با حضور جمعی از مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی با بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) زمینه را برای اطلاع‌رسانی و آشناسازی جامعه مخاطب با دستاورد‌های فناورانه و دانش‌بنیان فراهم می‌کند.


گام نخست این برنامه با نقش آفرینی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها برای آشنایی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان از زمستان ۱۴۰۲ و در قالب برگزاری هفت برنامه بازدید از کنسرسیوم دیالیز ایران، نخستین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری کشور، بزرگترین پارک فناوری غرب آسیا، شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تبلیغات و برندینگ، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، گروه دارویی سیناژن و یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی برگزار شد.

در خانه نوآوری و فناوری ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دستاورد‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف همچون مواد پیشرفته، صنایع خلاق، زیست‌فناوری و سایر محصولات و خدماتی که از ظرفیت صادراتی برخوردار هستند به نمایش درآمده است.

در جریان این بازدید، مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی حاضر ضمن بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، با توانمندی‌ها و دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

این رویداد، مسیر ارتباط و تعامل هرچه بهتر اقشار دانش آموز و دانشگاهی را با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور و نیز دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کرده و در ترسیم افق پیش روی نقش آفرینان اقتصاد کشور گام برمی‌دارد.
انتهای پیام/

نظر شما