شناسهٔ خبر: 66322864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه: دستگاه‌های اجرایی دور دوم انتخابات را با جدیت در دستور کار قرار دهند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با بیان اهمیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در ۲۱ اردیبهشت ماه، از دستگاه های اجرایی خواست با دقت و جدیت شرایط برگزاری انتخابات را مانند دور اول فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد طیب صحرایی عصر روز چهارشنبه در دومین جلسه شورای اداری استان طی امسال که در سراسری شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، همچنین بر فراهم کردن شرایط مشارکت و همراهی همه اقشار مختلف جامعه برای حضور در این دوره انتخابات تاکید کرد.

وی از همه دستگاه اجرایی خواست از ابتدای سال با انگیزه و کار مضاعف به اجرای برنامه ها بپردازند و در این راه با توجه به شعار سال زمینه همراهی و تعامل هدفمند و چهره به چهره با مردم را در دستور کار قرار دهند.

صحرایی در ادامه با اشاره به برنامه های شورای فرهنگ عمومی، اجرای مصوبات این شورا مانند رعایت شئونات اسلامی در ادارات را لازم اجرا دانست و از مسئولان دستگاه ها خواست فقط به اجرای ابلاغیه ها اکتفا نکنند بلکه آموزش و اقناع سازی مباحث فرهنگی را در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین بر چابک سازی، اثرگذاری و به‌موقع بودن برنامه های فرهنگی دستگاه ها تاکید کرد.

دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیکی برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه نیز با اشاره به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه گفت: این دوره انتخابات به صورت تمام الکترونیکی با همان تعداد صندوق اخذ رای و نیروهای دور اول در شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

علی شعبانی زمان شروع تبلیغات کاندیداها را ۱۳ تا ۲۰ اردیبشهت ماه با همان قوانین و مقررات انتخاباتی اعلام کرد و افزود: در این مدت نامزدها مانند دور اول می توانند به تبلیغات در سطح شهر و صداوسیما بپردازند.

وی فرایند الکترونیکی انتخابات را بسیار ساده و قابل انجام برای همه اقشار افراد عنوان کرد و از دستگاه های اجرایی خواست در این دوره با تمام وجود پای کار باشند تا انتخابات سالم و بدون مشکل برگزار شود.

علی صفدری معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه از دستگاه های اجرایی استان خواست برنامه های خودرا برای همراهی و مشارکت و تحقق سال تا پایان اردیبهشت استانداری اعلام کنند.

به گزارش ایرنا در این جلسه احکام مدیریتی مدیران و نحوه استفاده از دستگاه الکترونیکی اخذ رای رونمایی شد.

نظر شما