شناسهٔ خبر: 66322252 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

واکنش اردني ها به فراخوان ابوعبيده و محاصره سفارت رژيم صهيونيستي

صاحب‌خبر -
واکنش اردني ها به فراخوان ابوعبيده و محاصره سفارت رژيم صهيونيستي
خبرگزاری آریا - مردم اردن در واکنش فرخوان ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام، با تظاهرات در مجاورت سفارت رژیم اشغالگر در امان، پایتخت این کشور، و محاصره آن،از دولت خواستند که سفارتخانه این رژیم را ببندد و همه توافقات با تل آویو را لغو کند.

العالم – اردن
بنابر این گزارش،‌ در ادامه تظاهرات اردنی ها علیه رژیم صهیونیستی آنها از دولت خواستند به خواسته های مردم اردن مبنی بر بستن سفارت رژیم اشغالگر اسرائیل و لغو همه ی توافقات منعقده با آن عمل کند. آنها خاطرنشان کردند که ادامه عمل به توافقات با رژیم صهیونیستی خیانت به مردم فلسطین است.
مردم اردن تاکید کردند ادامه حضور و تظاهرات آنها در مجاورت سفارت رژیم اشغالگر اسرائیل در پاسخ به ندای مقاومت فلسطین است و اقداماتشان در حمایت از پایداری برادرانشان در باریکه غزه است.
روان هواش یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات گفت: ما با شرکت در این تظاهرات سعی می کنیم به فراخوان ابوعبیده پاسخ داده و همچنان به اینجا بیاییم و این کمترین کاری است که می توانیم برای حمایت مردم غزه انجام دهیم.
محمد عبوده یکی دیگر ازشرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: ما امروز با شرکت در این تظاهرات و تجمع در میادین موضع خود را در قبال مسئله فلسطین بیان کرده و خواستار ایجاد گذرگاه زمینی برای مردم غزه و حمایت از آنها با همه روشهای ممکن ." هستیم.
دویست روز از حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که تاریخ هرگز مشابه آن را ثبت نکرده است، می گذرد و باریکه غزه همچنان در اثر بمباران با سلاح های آمریکایی در برابر دیدگان مردم دنیا که فقط به صدور بیانیه های نگران کننده و محکوم کننده بسنده می کنند، قتل عام می شوند.

نظر شما