شناسهٔ خبر: 66318687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بیش از 2900 برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: بیش از 2 هزار و 900 برنامه همزمان با بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در مناطق مختلف آذربایجان غربی به همت سپاه و بسیج برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه ایام شهادت دانشمند فرزانه شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است، گفت: در این مدت 2 هزار و 760 برنامه توسط بسیج و 141 برنامه در سطح سپاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هشتم تا سیزدهم اردیبهشت ماه به عنوان عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است، ادامه داد: در این ایام با همت اقشار بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ... برنامه‌های متنوع و مفیدی با هدف بصیرت‌افزایی در سطح استان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام فیاضی خاطرنشان کرد: شنبه هشت اردیبهشت به عنوان گفتمان مطهر، شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی، یکشنبه نهم اردیبهشت به عنوان اندیشه مطهر، شهید مطهری، تعلیم و تربیت و حقوق زنان، دوشنبه دهم اردیبهشت به عنوان مکتب مطهر، شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج، سه شنبه یازدهم اردیبهشت به عنوان مشق مطهر، شهید مطهری، پژوهش و تولید علم، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت به عنوان همایش مطهر، شهید مطهری، قرآن و عترت و ولایت، پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت، یاد مطهر، شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری، جمعه چهاردهم اردیبهشت به عنوان فریاد مطهر، شهید مطهری، معنویت و مهدویت و قدس شریف نام‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نشست اساتید و معلمان، جلسات تبیین و گفت‌وگو پیرامون حجاب و کرامت زن، تجلیل از اساتید و معلمان نمونه، تشکیل هیئت‌‌های اندیشه‌ورزی با محوریت اندیشه‌های امامین انقلاب و شهید مطهری، برگزاری حلقات صالحین در پایگاه‌‌های مقاومت بسیج، برگزاری نشست‌های تربیت و تعالی با موضوع شعار سال، تبیین آثار و خدمات شهید مطهری، فراخوان مقاله و دریافت آثار پژوهشی، تجلیل از پژوهشگران مکتب مطهر، نواختن زنگ انشای مطهر در مدارس از جمله برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری برنامه‌‌های یاد مطهر، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن کریم با رویکرد تفسیرآموزی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، نواختن زنگ قرآن و ولایت با حضور سخنران قرآنی در مدارس سراسر کشور،  با محوریت فلسطین، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با موضوع جایگاه معلم و فرهنگیان در هدایت جامعه، تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری پویش مطهر، حضور در نماز جمعه با همراهی مربیان عقیدتی و سیاسی حلقه‌‌های صالحین و ... برنامه‌های متنوع دیگری است که در این ایام اجرا خواهند شد.

حجت‌الاسلام فیاضی در بخش پایانی سخنان خود ضمن ابراز خشنودی از اجرای موفقیت‌آمیز و ظفرمندانه عملیات «وعده صادق» خاطرنشان کرد: اهدافی که از طراحی و اجرای این عملیات مدنظر بود تحقق پیدا کرد و از اثرگذاری بالایی برخوردار بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما