شناسهٔ خبر: 66318517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بافت های فرسوده بویین زهرا مقاوم سازی می شود

فرماندار بویین زهرا گفت: مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در سطح شهرها و روستاهای بویین زهرا با جدیت دنبال می شود. فرماندار بویین زهرا گفت: مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در سطح شهرها و روستاهای بویین زهرا با جدیت دنبال می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اظهارداشت: در این شهرستان با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه های طرح ملی نهضت مسکن، اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته که تداوم خواهد یافت.

بافت های فرسوده بویین زهرا مقاوم سازی می شود

فرماندار بوئین زهرا یادآورشد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است که اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است. 

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی بین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک های زیادی کند و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

انتهای پیام

نظر شما