شناسهٔ خبر: 66312472 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده مطرح کرد:

بیش از ۸ هزار نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها را بانوان تشکیل می دهند

مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده در نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد ، ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در این دانشگاه گفت: بیش از ۸ هزار نفر عضو هیئت علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط‌ عمومی وزارت علوم، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات اموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری مشاور وزیر علوم در این حوزه، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از 8 هزار عضو هیئت علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است، در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد و در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید شد.

 

نظر شما