شناسهٔ خبر: 66308926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه یزد: جوانگرایی و امید آفرینی محور فعالیت ستادهای نمازجمعه باشد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: جوانگرایی و استفاده از ظرفیت آنها در کنار جهاد تبیین و امید آفرینی محور فعالیت ستادهای نمازجمعه مناطق مختلف استان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" سه‌شنبه شب در آیین اختتامیه مرحله استانی جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعیل افزود: جذب جوانان و گسترش برنامه‌های فرهنگی باید در ستادهای نمازجمعه پیگیری شود.

وی با قدردانی از دبیرخانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و ستادهای نمازجمعه به اهمیت و نقش این جایگاه مقدس در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

همچنین مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گزارشی از برگزاری جشنواره مرحله استانی قلب شهر اشاره و از تلاش همه مردم، مسئولان و ستادها قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام "سید جمال‌الدین نجم‌الهدی" در این آیین افزود: انجام برنامه‌های مختلف برای اقامه هرچه باشکوهتر و برگزاری نمازهای جمعه جزو اهداف و محور همه اقدامات است.

امام جمعه یزد: جوانگرایی و امید آفرینی محور فعالیت ستادهای نمازجمعه باشد

در ادامه ستاد نمازجمه میبد در اجرای ویژه برنامه‌های معرفی و عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، ستاد نمازجمعه اردکان در تبلیغ و تولیدات هنری و رسانه‌ای، ستاد نمازحمعه مهریز در دعوت از اقشار مختلف برای حضور در نمازجمعه و ستاد نمازجمعه ده بالا تفت در استقبال، راهنمایی و پذیرایی از نمازگزاران برتر شدند.

همچنین ستاد نمازجمعه یزد در برپایی میزهای خدمت رسانی و پاسخگویی، ستاد نمازجمعه تفت در میزبانی از کودکان، ستاد نمازجمعه بخش بهمن ابرکوه در برنامه‌های ویژه جوانان و نوجوانان، ستاد نمازجمعه مهریز در هویت بخشی و سازماندهی خادمان افتخاری نمازجمعه برتر شد.

ستاد نمازجمعه شهرستان بافق در فضاسازی و آرایه‌های محیطی، ستاد نمازجمعه تفت در چینش مناسب اثرگذار و هنرمدانه برنامه‌های تریبون نمازجمعه و ستاد نمازجمعه اشکذر نیز در تحقق جهادتبیین برتر که با لوح سپاس تجلیل شدند.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

نظر شما