شناسهٔ خبر: 66304126 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سفیر بولیوی در تهران:

رژیم جعلی باید به جنایاتش در غزه پایان بدهد

پرزراموس گفت: اسرائیل باید به قطعنامه‌هایی که در شورای عالی امنیت به تصویب می‌رسد احترام گذاشته و به جنایات خود در غزه پایان بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، رومینا پرزراموس سفیر بولیوی در تهران در همایش غزه زنده است، در خصوص اتفاقات اخیر در غزه اظهار داشت: رژیم جعلی باید به قطعنامه‌هایی که در شورای عالی امنیت به تصویب رسیده احترام گذاشته و به جنایات خود در غزه پایان بدهد.

پرزراموس افزود: شاهد بودیم که در نوامبر که روز استقلال فلسطین است بولیوی مردم به خیابان‌ها آمدند و خواستار پایان نسل کشی اسرائیل در غزه شدند.

سفیر بولیوی در تهران ادامه داد: نماینده بولیوی هم در سازمان ملل اقدامات رژیم اسرائیل را محکوم کرد و خواستار گذاشتن احترام توسط این رژیم به قوانین بین المللی شد.

وی خاطرنشان کرد: بلیوی همانند گذشته و در چهل و هشتمین سالگرد فلسطین، بر همبستگی خود با این کشور تاکید دارد و بر امین اساس هم در جلسه علنی شورای امنیت، بولیوی جنایات در غزه را محکوم کرد.

پرزراموس اضافه کرد: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است و بر همین اساس هم در حال حاضر دلایل کافی برای برپایی و تشکیل دادگاه جهت رسیدگی به جنایات رژیم اسرائیل وجود دارد.

سفیر بولیوی در تهران در پایان تصریح کرد: کشور من حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما