شناسهٔ خبر: 66296158 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

در هفته ملی سلامت انجام شد؛

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: در هفته ملی سلامت، همایش پیاده‌روی خانوادگی با شعار "سلامت خانواده، سلامت زمین" در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف افزایش فرهنگ خود مراقبتی سلامت در میان شهروندان، ارتقا سلامت شهر و شهروندان و معرفی خدمات حوزه سلامت شهرداری تهران به شهروندان، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد. 

وی به برپایی استیج شاد و مفرح در حاشیه این همایش اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن کریم، سرود ملی، مجری گری، اجرای گروه سرود شمیم یاس و تقدیر از خانواده شهید گرانقدر پرچمی از شهدای مدافع سلامت از ویژه برنامه های استیج بود .  
 
مهدی مالمیر افزود: برپایی جشنواره غذاهای سالم و محلی، برگزاری بازی های نشاط سالمندی، برپایی ایستگاه های خوش نویسی و خطاطی، قلم کاری، گریم کودک، آموزش مراقبت های راهنمایی و رانندگی همراه با بازی، فروش کتاب، اسباب بازی و محصولات کودکان از برنامه های اجرا شده در حاشیه این همایش بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی میز خدمت سلامت محور با حضور پزشکان و کارشناسان متخصص شامل مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، غربالگری و تست فشار خون و قند خون و...از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما