شناسهٔ خبر: 66289571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

می‌خواهیم زنده بمانیم

ساری - ایرنا - هواداران تیم فوتبال دریای کاسپین بابل بعد از بازی های قابل قبول این تیم در چند هفته اخیر، با تشکیل کارزار «می خواهیم زنده بمانیم» در فضای مجازی از بازیکنان و کادر فنی این تیم خواستند با توجه به شایستگی های دریا، این تیم در فصل بعد لیگ دسته اول بماند و برای دوستداران فوتبال بدرخشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب کرد، توانست وضعیت تیم را در چیدمان جدول کمی بهبود بخشید. هواداران این تیم با تشکیل کارزاری در شبکه های اجتماعی خواستار ماندگاری این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور شدند و از بازیکنان و کادر فنی خواستند برای تحقق این رویای دست یافتنی تلاش کنند.

دریای بابل در هفته جاری یک بازی بسیار زیبا با خیبر خرم‌آباد در لرستان انجام داد که در یک بازی نزدیک در دقایق پایانی نتیجه را چهار بر سه به صدر نشین لیگ آزادگان واگذار کرد.

همت بازیکنان در این دیدار در حدی بود که هوادران نه تنها از این باخت ناراحت نشدند بلکه دریای بابل را شایسته ماندن در لیگ دسته اول فوتبال کشور دانستند.

بعد از اتمام این بازی هواداران با تشکیل گروه های مجازی تحت عنوان "هواداران دریا- می خواهیم زنده بمانیم" خواستار ماندگاری این تیم در لیگ دسته اول شدند.

می‌خواهیم زنده بمانیم

نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته ۲۹ لیگ در زمین خود به مصاف مس شهر بابک خواهد رفت که پیروزی در این بازی برای دریا بسیار ضروری خواهد بود.

این ۲ تیم در حالی ۱۳ اردیبهشت در زمین فوتبال سیمرغ با هم رقابت خواهند کرد که مس شهر بابک با ۳۶ امتیاز در رده یازدهم جدول و از طرف دیگر دریای کاسپین بابل با ۲۲ امتیاز در رده ۱۶ جدول لیگ آزادگان جای دارند.

دوستداران فوتبال که این روزها خود را برای این بازی مهم آماده می کنند، تعدای از خیرین به میدان آمدند و برای حضور پرشور تماشاگران در زمین فوتبال سیمرغ چند دستگاه اتوبوس برای هواداران مهیا کردند تا این تماشاگران راحت تر خود را به ورزشگاه برسانند.

هواداران بابلی فوتبال برای بازی با مس شهر بابک پرچمی به ابعاد ۳ در ۵ تهیه کردند که در ۱۵ متر مربع با وزن ۴ کیلوگرم بر روی دستان تماشاگران در سکو به نمایش گذاشته خواهد شد و از طرف دیگر تعداد زیادی پرچم دریا در بین تماشاگران توزیع خواهد شد.

بابلی ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از همه علاقمندان فوتبال به خصوص جوانان خواستند که در بازی ۱۳ اردیبهشت، ورزشگاه سیمرغ را مملو از تماشاگران دریا کنند، تا این تیم بتواند سه امتیاز سرنوشت ساز این بازی را کسب کند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول در فصل جاری چهار سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی، مهران برزگر و در نهایت سید داود سید عباسی را به عنوان سرمربی خود برگزید تغییر چهارمین سر مربی سبب شد که دریای بابل با سید داود سید عباسی نتایج بهتری در هفته های اخیر کسب کند و بازی های قابل قبول و تماشاگر پسند از خود به نمایش گذاشت.

می‌خواهیم زنده بمانیم

شایسته ماندگاری هستیم

مدیر یکی از کانالهای مجازی "هوادار دریا" در گفت گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: دریای کاسپین بابل در چند هفته اخیر، با بازی های قابل قبول خود ثابت کرد شایسته ماندگاری در لیگ آزادگان است.

بهرام خلیلی اظهار داشت: در شرایط فعلی هوادارن فقط یک خواسته دارند، و آن هم فصل آینده این تیم باید در لیگ دسته اول حضور داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که هر چند در نیم فصل اول موقعیت های خوبی را برای کسب امتیاز بیشتر از دست دادیم، اما، از زمان حضور سید داود سید عباسی به عنوان سرمربی دریای بابل، روند پیشرفت این تیم قابل تحسین است.

خلیلی ادامه داد: در شرایط فعلی هواداران فقط در اندیشه کمک به این تیم هستند و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

این هوادار فوتبال با اشاره به اینکه زمینه حضور حداکثری تماشاگران برای بازی هفته بیست و نهم در ورزشگاه سیمرغ در حال فراهم شدن است، ادامه داد: همه تلاش ها بر این است که تماشاگران به صورت رایگان در سیزدهم اردیبهشت در زمین ورزشی سیمرغ حضور یابند.

می‌خواهیم زنده بمانیم

خلیلی افزود: تقاضای ما از همه مسوولان استانی و شهرستانی آن است که در این روزهای سرنوشت ساز از این تیم حمایت کنند، چون راهی به جز برد در سه بازی خانگی نخواهیم داشت.

این هوادار بابلی تصریح کرد: شهرستان بابل داری ظرفیت های بزرگ فوتبالی است که بازیکنان زیادی از این شهرستان در لیگ های مختلف کشور بازی می کنند و سهمیه مازندران در لیگ دسته اول کشور باید حفظ شود.

بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، این روزها تلاش می کنند تا به دسته پایین تر سقوط نکنند و در فصل آینده با تکمیل بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل دوباره به دوران طلایی فوتبال خود باز گردند.

تیم دریا کاسپین بابل به خاطر بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل بازی های خانگی خود را در زمین فوتبال شهرستان سیمرغ برگزار می کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های دریای کاسپین بابل و مس شهر بابک در هفته ۲۹، سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در زمین ورزشی شهرستان سیمرغ برگزار خواهد شد. مس شهر بابک با ۳۶ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و دریای کاسپین بابل با ۲۲ امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور جای دارد.

می‌خواهیم زنده بمانیم

نظر شما