شناسهٔ خبر: 66284384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی

دوره سمینار کوچک ورزش‌های رینگی با همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور، یک دوره سمینار کوچینگ رزمی با محوریت نقش و شرح وظایف مربیان در مسابقات رینگی با حضور چشمگیر علاقه‌مندان برگزار شد.

این سمینار 2 ساعته با تدریس سلیمانی و لطفی، دو تن از اساتید باسابقه رشته کیک بوکسینگ به میزبانی باشگاه اسماعیل نصب (البرز سابق) و به صورت رایگان انجام گرفت و بیش از 100 نفر از مربیان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور در آن شرکت داشتند.

در این سمینار برای اولین بار، نحوه بستن باند بوکس به همراه گاز استریل و چسب‌های طبی به صورت حرفه‌ای به شرکت کنندگان آموزش داده شد. ضمن اینکه توضیحات مفصلی درباره محل مهر و امضای داوران جهانی بر روی دستکش بوکس و دلایل چرایی این اقدام ارائه شد که مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

در حاشیه این سمینار یک دوره مسابقه میت‌گیری با حضور مربیان داوطلب برگزار شد و به سه نفر برتر توسط تورج عنصری رئیس انجمن موی‌تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور نیز جوایزی اهدا شد. در این رابطه و با نظر مدرسین دوره، پیمان جوادی، شهاب طاهری و امین الله علیپور به ترتیب به عنوان سه نفر نخست این بخش شناخته شدند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما