شناسهٔ خبر: 66281861 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ایمن سازی بزرگراه یاسینی با نصب نیوجرسی

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ تهران از نصب نیوجرسی در بزرگراه شهید یاسینی خبرداد. معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ تهران از نصب نیوجرسی در بزرگراه شهید یاسینی خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سید امیر سید هنجن معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳ تهران در خصوص نصب نیوجرسی در محور بزرگراه شهید یاسینی گفت: به منظور ایمن سازی این محور و جلوگیری از حوادث احتمالی تصادفات، عملیات نصب نیوجرسی به طول ۲ هزار متر در بزرگراه شهید یاسینی محور غرب به شرق زیر پل شهید سلیمانی و محور شرق به غرب زیر پل شهید سلیمانی ، مقابل پهلوگاه افست و نرسیده به خروجی پل شهید سلیمانی اجرایی شد.

وی در خصوص علت جایگزین کردن نیوجرسی‌ به جای گاردریل‌ها در بزرگراه شهید یاسینی، ایمنی بیشتر در محدوده این بزرگراه عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مزیت های نصب نیوجرسی نسبت به گاردریل و نرده های فلزی برای جداسازی مسیر های رفت و برگشت ، علاوه بر استحکام لازم ، عدم نیاز آن ها به تعمیر و نگهداری و افزایش ضریب ایمنی خودرو های عبوری است.  

هنجن خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت اصول ایمنی و توجه به علائم ترافیکی در محدوده اجرای پروژه با سرعت مطمئن تردد کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما