شناسهٔ خبر: 66279911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: دارو‌های خاص و شیمی‌درمانی علاوه بر داروخانه‌های تعیین شده در شهر، در داروخانه هلال احمر زنجان نیز عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -

ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کرمی زنجانی گفت: با موافقت کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی امکان عرضه دارو‌های خاص و شیمی‌درمانی، در داروخانه هلال احمر زنجان نیز فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس و با توجه به بارگذاری موضوع در سامانه سازمان بیمه مطبوع، بیمه شدگان دارای بیماری‌های خاص و صعب العلاج می‌توانند برای تهیه داروی مورد نیاز خود علاوه بر داروخانه‌های مجاز (داروخانه پنجم شهریور بیمارستان ولی عصر (عج)، داروخانه شهید رجائی در شهرستان زنجان، داروخانه شاهانی در شهرستان ابهر و داروخانه محرمی در شهرستان خدابنده) به داروخانه هلال احمر نیز مراجعه کنند.


مدیرکل بیمه سلامت استان ادامه داد: هم اکنون بیماران مبتلا به ۵۰ نوع بیماری خاص و صعب العلاج به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این مهم در راستای خدمت رسانی بهینه به گروه‌های هدف است.

کرمی زنجانی گفت: این بیماران در صورتی که فاقد هرگونه بیمه پایه درمانی باشند می‌توانند از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس csp.ihio gov.ir یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ادارات بیمه شهرستان‌ها برای بیمه رایگان ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این افراد در صورتی که تاکنون در سامانه بیماران خاص وزارت بهداشت یا سامانه‌های بیمه سلامت نشان دار نشده باشند، باید با ارائه مدارک لازم برای این مهم اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: لیست ۵۰ نوع بیماری مذکور به آدرس zn.ihio.gov.ir جهت بهره‌مندی بیمه شدگان مشمول، بارگذاری شده است.

نظر شما