شناسهٔ خبر: 66277665 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

سری بازی Watch Dogs برای یوبیسافت مرده و دفن شده است

یک فرانچایز دیگر هم به دست فراموشی سپرده شد / The Gamer

صاحب‌خبر -

واچ داگز (Watch Dogs) یکی از آی‌پی‌های شناخته شده و محبوب یوبیسافت محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد قرار نیست در آینده نزدیک شاهد بازی جدیدی از آن باشیم. 

یک منبع داخلی معتبر از یوبیسافت اعلام کرده است که سری بازی Watch Dogs برای یوبیسافت مرده و دفن شده است و نباید منتظر بازگشت شخصیت‌های مارکوس، رنچ (Wrench) و آیدن باشیم. Watch Dogs Legion آخرین نسخه از این سری بود که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد ولی نتوانست چندان عملکرد خوبی داشته باشد.

xj0nathan یک لیکر معتبر نزد طرفداران یوبیسافت محسوب می‌شود که اخیر در مورد تاریخ عرضه Assassin’s Creed Mirage و فار کرای ۷ صحبت کرده است. او در ساب ردیت واچ داگز در پاسخ به یک طرفدار دیگر اعلام کرد که کار این فرانچایز در حال حاضر تمام شده است. شکست Legion پروژه‌های لایسنس شده واچ داگز را هم نابود کرد که ظاهرا شامل یک بازی بتل رویال می‌شد. 

بازی Watch Dogs بازی Watch Dogs

با در نظر گرفتن این موضوع، هرگونه امیدی برای ساخت سومین بازی Watch Dogs از بین رفته و احتمالا بهتر است این سری را فعلا فراموش کنیم. البته این ادعای xj0nathan تنها مربوط به صنعت ویدئو گیم بوده و واچ داگز به کار خود در یک فرمت دیگر ادامه می‌دهد.

چند ماه پیش ساخت فیلم واچ داگز با بازی سوفی وایلد (Sophie Wilde) تایید شده بود و استودیو New Regency آن را می‌سازد. متیو توری (Mathieu Turi)، کارگردان فرانسوی، برای ساخت فیلم واچ داگز انتخاب شده است و فیلم‌نامه آن نیز توسط کریستی لبلانک (Christie LeBlanc) نوشته می‌شود. 

تاریخچه کامل یوبیسافت | از عرش به فرش

سری بازی Watch Dogs برای یوبیسافت مرده و دفن شده است - ویجیاتو سری بازی Watch Dogs برای یوبیسافت مرده و دفن شده است - ویجیاتو The Gamer

برچسب‌ها:

نظر شما