شناسهٔ خبر: 66271721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رفع تداخلات ۷۵ درصد از اراضی آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در سه سال اخیر حدود ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است.

صاحب‌خبر -

۷۵ درصد از اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در سومین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال گفت: اراضی ملی در محدوده شهری در تصرف برخی افراد هستند که باید در کمیسیون رفع تداخلات وفق قوانین تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اولویت کار، رفع مشکلات مردم در این کمیسیون است و باید اراضی به صورت دقیق در این کمیسیونها بررسی و وفق قانون درمورد آنها تصمیمگیری شود.

عتباتی تأکید کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود و یقیناً مردم زمانی که املاک و اراضی آنها سنددار شود و از مزایای آن بهره‌مند شوند، راضی خواهند بود؛ بنابراین باید اولویت کاری تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

رئیس کل دادگستری استان با بیان این که در سه سال اخیر حدود ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است، گفت: فعالیت مؤثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر بسیار خوب و نتیجه بخش بوده و باید همچنان تداوم پیدا کند.

سومین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهرها بعدازظهر روز یکشنبه در دادگستری استان آذربایجان غربی با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

نظر شما