شناسهٔ خبر: 66266116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عملیات وعده صادق با تجهیزات نظامی دهه هشتاد و یک گوشمالی کوچک برای دشمن بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب المر استان قزوین گفت: عملیات وعده صادق بخشی از عملیات سپاه با تجهیزات نظامی دهه هشتاد برای گوشمالی کوچک دشمن بود و هنوز امکانات پیشرفته ایران رونمایی نشده است.  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب المر استان قزوین گفت: عملیات وعده صادق بخشی از عملیات سپاه با تجهیزات نظامی دهه هشتاد برای گوشمالی کوچک دشمن بود و هنوز امکانات پیشرفته ایران رونمایی نشده است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام علی یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل سپاه اظهارداشت: سپاه در کنار نظام اسلامی که یک شگفتی بود با تدبیر امام تاسیس شد و به روز رسانی های پرسرعت آن باعث شد با گذشت ۴۵ سال امروز بخشی از ابعاد شگفتی ساز این نهادمقدس آشکار شده است.

وی بیان کرد: هرچند شاکله سپاه برای جنگ طراحی نشده بود اما بسرعت آرایش جنگی گرفت و به روز شد و در دفاع مقدس توانست به موفقیت های زیادی برسد و در کنار ارتش از کشور دفاع کند.

عملیات وعده صادق بخشی از عملیات سپاه با تجهیزات نظامی دهه هشتاد بود

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: در دوران سازندگی هم سپاه توانست آرایش سازندگی گرفته و در عمران و آبادانی کشور نقش آفرین باشد.

یوسفی افزود: حفاظت فرودگاهها از به روز رسانی سپاه شکل گرفت و صیانت از مراکز هسته ای ماموریت دیگری بود تا دست دشمن در توطئه ها بسته شود و هیچ راهی بر مراکز هسته ای و دانشمندان ما نداشته باشد.

وعده صادق بخشی از توانمندی های عملیاتی سپاه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآورشد: وعده صادق، جنگ ترکیبی از حملات سایبری و موشکی از نوع کروز و بالستیک بود و ما در این عملیات با فنآوری های دهه هشتاد در مقابل تمام قدرت های پوشالی دنیا ایستادیم.

عملیات وعده صادق بخشی از عملیات سپاه با تجهیزات نظامی دهه هشتاد بود

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: این عملیات محدود ابهت اسرائیل را شکسته و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داده و جهان می بیند که موازنه قدرت در شرایط کنونی برهم خورده و تغییر کرده است.

وی گفت: با شرایط ایجاد شده دشمن جرات هیچ اقدامی علیه ما را ندارد البنه شاید توسط برخی مزدوران بتواند شیطنتی کنند اما اهمیتی ندارد.

عملیات وعده صادق بخشی از عملیات سپاه با تجهیزات نظامی دهه هشتاد بود

یوسفی اظهارداشت: ما هنوز تجهیزات جدید خود را رونمایی نکرده ایم و این عملیات بی نظیر بیانگراقتدار جمهوری اسلامی است که از رسانه ها انتظار داریم این اقتدار را بخوبی منعکس کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به پیشرفت های کشور افزود: اقدامات زیربنایی مهمی در حوزه های مختلف اقتصادی کشور انجام شده و رسانه اگر این پیشرفت ها را منعکس کنند موجب اعتماد و امیدآفرینی در مردم می شودو.

عملیات وعده صادق بخشی از عملیات سپاه با تجهیزات نظامی دهه هشتاد بود

حجت الاسلام یوسفی گفت: موضوع اقتصاد، سالهاست از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب بوده و در شعارهای سال هم متبلور شده و امروز هم اگر مطیع رهبری باشیم به موفقیت خواهیم رسید و دولت ها در مسیر ولایت حرکت کنند مشکلات حل شدنی است.

انتهای پیام

نظر شما