شناسهٔ خبر: 66266084 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد

با هدف فراهم کردن زیرساختهای گردشگری، میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد ساخته می شود.

صاحب‌خبر -

ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خشنودی از احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد گفت: این میعادگاه مجموعه‌ای کامل دربردارنده یادمان و زائرسرا بوده و در آن همه امکانات موردنیاز زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه، غذاخوری و استراحتگاه احداث می‌شود.

عزت‌الله ابراهیمی،  با بیان اینکه این مجموعه به استعداد ۶۰۰ نفر ساخته می‌شود، افزود: مراحل ساخت و ساز با سرعت و جدیت دنبال می‌شود به طوریکه پارسال کلنگ زنی صورت گرفت و امسال نیز از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

ابراهیمی اظهارکرد: این مجموعه به صورت کامل و متمرکز برای اسکان زائران مناطق عملیاتی  شمال غرب کشور در سه راهی شهدای دارلک مهاباد و به عبارتی در مجاورت محل دفتر شهید کاوه درحال ساخت است.

مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه فراهم کردن زیرساختهای راهیان نور یکی از دغدغه‌های جدی سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی است، اضافه کرد: در این راستا و به واسطه حمایتهایی که صورت گرفته است در شاخص آمار و عملکرد میزبانی و اعزام کاروانهای اردوهای راهیان نور در صدر استانها قرار داریم.

نظر شما