شناسهٔ خبر: 66264321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان از پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در رشته زبان و ادبیات عربی در این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان مسعود صالحی‌شبلیزی، با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در این دانشگاه، اظهار کرد: در سال گذشته، برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه تلاش شد. در توسعه کمی برای افزایش تعداد دانشجو، گسترش فضای خوابگاهی و فرهنگی و آموزشی تلاش شد و از جمله اقدامات در این حوزه، ایجاد مجموعه ورزشی آموزگار ویژه دانشگاه بود. همچنین به منظور ایجاد دانشگاه جامع، زمین پردیس حضرت رسول(ص) به دانشگاه واگذار شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ نیز از نظر کمی و کیفی شاهد ارتقا خواهیم بود و در این خصوص، امسال فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه از نظر سرمایشی تجهیز خواهند شد.

صالحی‌شبلیزی گفت: سال گذشته از نظر کیفی، تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی بود و برنامه‌های متنوعی در این حوزه برگزار شد؛ از جمله اعزام ۷۰۰ دانشجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس، برگزاری اردوهای راهیان نور، برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی کشوری و این برنامه‌ها امسال نیز ادامه خواهند داشت. همچنین برنامه‌ریزی شده است که امسال اساتید همراه با خانواده‌هایشان به سفرهای عتباتی اعزام شوند.

وی بیان کرد: هدف استفاده از نیروهای کیفی در بخش اساتید و پرسنل خواهیم بود،؛ همانطور که در گذشته نیز مصاحبه‌ برای جذب استاد به صورت دقیق انجام می‌شد، این مصاحبه‌ها دقیق‌تر خواهد بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: در تابستان پیش رو با دانش‌آموزان ممتاز و خوب دانشگاه جلسات و نشست‌هایی خواهیم داشت و برنامه داریم که بهترین دانش‌آموزان را به عنوان دانشجویان آینده جذب کنیم.

وی عنوان کرد: در حوزه آموزشی نیز به دنبال راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در برخی رشته‌ها هستیم، از جمله در رشته زبان و ادبیات عربی با توجه به اینکه گروه آموزشی عربی این دانشگاه قوی است.

برچسب‌ها:

نظر شما