شناسهٔ خبر: 66259753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان

مسابقات قهرمانی و انتخابی پرس سینه خوزستان به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نتایج مسابقات پرس سینه قهرمانی خوزستان اعلام شد؛ این رقابت‌ها در دو بخش با لوازم و بدون لوازم در تمامی رده‌های سنی در قالب ۲۲ تیم از سراسر استان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان در سالن جانبازان شرکت نفت برگزار شد و در پایان تیم‌های برتر این دوره معرفی شدند.

در بخش پرس سینه با لوازم در رده سنی نوجوانان هیات گتوند اول، ایرانیان امیدیه عنوان دومی و قدوسی بهبهان مقام سوم را کسب کرد. در رده جوانان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، نیرو ایذه دومی را از آن خود کرد و هیات شوشتر به عنوان سومی رسید.

در رده بزرگسالان باشگاه نیرو ایذه اول شد و هیات شوشتر دوم و قدوسی بهبهان سوم شد. همچنین در رده پیشکسوتان هیات شوشتر موفق به کسب سکوی اولی شد و باشگاه نیما مسجدسلیمان دوم شد. در این بخش تیم سوم معرفی نشد.

در بخش پرس سینه بدون لوازم نیز در رده نوجوانان باشگاه اوتانا رامهرمز قهرمان شد و باشگاه حامد مسجدسلیمان و مکث مسجدسلیمان به ترتیب دوم و سوم شد. در رده جوانان اوتانا رامهرمز موفق به کسب سکوی نخست شد، باشگاه مکث مسجدسلیمان دوم شد و هیات شوشتر در رده سوم قرار گرفت.

در رده بزرگسالان، باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، باشگاه شیران بختیاری جنت مکان در رده دوم ایستاد و قهرمانان اندیمشک عنوان سوم را از آن خود کرد. همچنین در رده پیشکسوتان بدون لوازم، پوریای ولی دزفول، باشگاه شهید شیرالی اهواز و ایرانیان امیدیه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

برچسب‌ها:

نظر شما