شناسهٔ خبر: 66259661 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

همه‌ باید پای کار بیاییم

دانا

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همه‌ ما باید پای کار بیاییم تا اوامر مقام معظم رهبری که حمایت از تولید با مشارکت مردم است، به سرانجام برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،کیومرث حیدری درباره اهمیت تحقق شعار سال اظهار کرد: همه ما باید به پای کار بیاییم تا اوامر مقام معظم رهبری که حمایت از تولید با مشارکت مردم است، به سرانجام برسد.

وی افزود: تکلیف ما این است که تا جای ممکن و در حد اختیارات خود و حتی با یک بلندنظری ویژه زمینه مشارکت مردم در بحث تولید را فراهم سازیم.

امیر حیدری با اشاره به اینکه نیروی زمینی زمینه‌های تولیدی زیادی دارد، تصریح کرد: ما در ۲۳ رسته فعالیت داریم و در هر یک از این رسته‌ها بیش از ۲۳۰ نوع تجهیزات، قطعات و البسه و ... را تولید می‌کنیم؛ باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا مردم در این تولید مشارکت کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برگ برنده ما این است که با ۱۰۲ شرکت دانش‌بنیان که از بدنه مردم هستند، تاکنون توانستیم معامله کنیم و تعامل دقیق با آن‌ها داشته باشیم و تلاش خواهیم کرد این بستر را فراهم‌تر کنیم.

 

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
دانلود
<div id="video-display-embed-code_434624" ><script type="text/JavaScript" src="https://shiraze.ir/fa/news/play/embed/163476/434624?width=400&height=300"></script></div>

انتهای خبر/

 

 
 
 
 

نظر شما