شناسهٔ خبر: 66259037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

توسلی در نطق میان دستور:

آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودروهای خود را تحویل می‌گرفتند؟

توسلی در نطق میان دستور: نماینده مردم کبودر آهنگ تصریح کرد: قیمت به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و هیچ کسی پاسخگو نیست و آقای وزیر میدانید مردم باید از هفت ماه قبل باید خودرو را تحویل می‌گرفتند اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فتح الله توسلی در نشست علنی امروز (یکشنبه دو اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام حمایت از اجرای عملیات وعده صادق گفت:به عنوان خادم مردم باید مواردی را یادآوری کنم،از جمله کمبود نیروی انسانی در جامعه پزشکی یک مسأله مهم است و من تاکید میکنم مسئولین باید از محیط گلخانه ای خارج شوند و واقعیت های جامعه را ببینند.

وی افزود: کشاورزان در تامین سوخت خود مشکل دارند و نباید کسانی در تهران با تصمیمات ناهماهنگ کشاورزان را در شرایط سخت فعلی سرگردان کنند،بررسی های نشان می‌دهد حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور نیز بسیار ناچیز است و انگیزه کافی در این وزارتخانه وجود ندارد و آسیب جدی به کشور خواهد زد همینطور وضعیت بازار و افزایش نابسامان قیمت ها قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش قیمت ارز قابل پذیرش نیست و همه باید به وظایف خود عمل کنند و سازمان توسعه تجارت در این زمینه غیر پاسخگو است و به وظایف خود به خوبی عمل نکرده است و باید در این زمینه عمل کند.

 وی با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، گفت: وزیر محترم صنعت معدن و تجارت من شما را یکی از وزرای با سابقه و توانمند میدانم اما بارها عرض کردم وضعیت خودرو پاشنه آشیل وزارت صمت است و آیا وزیر از وضعیت خودرو و کیفیت و قیمت آن اطلاع دارد؟

وی ادامه داد: شرکت های خودروسازی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و قیمت به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد و هیچ کس پاسخگو نیست و آقای وزیر میدانید مردم باید از هفت ماه قبل خودرو را تحویل می‌گرفتند اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند و در نهایت می‌شنوند که این خودرو مورد نظر شما موجود نیست.

انتهای پیام/

نظر شما