شناسهٔ خبر: 66258703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ طرح بهداشتی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پاکدشت افتتاح شد

پاکدشت - ایرنا - همزمان با هفته سلامت مرکز سراج (مرکز سلامت روان اجتماعی جامعه نگر) و داروخانه مرکزی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت روز یکشنبه با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسئولان شهرستان پاکدشت در این شهرستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرماندار پاکدشت در این آیین گفت: مرکز سراج در راستای تحقق سیاستهای دولت مردمی در حوزه بهداشت و درمان و با هدف افزایش دسترسی به خدمات سرپایی درحوزه تشخیص به هنگام و درمان اختلالات شایع روانپزشکی، افزایش پوشش مراقبت برای بیماران مبتلا به اختلالات شایع روانپزشکی و با حضور روانشناس، روانپزشک، مددکار اجتماعی و پزشک عمومی به صورت دائمی و رایگان پذیرای مراجعین ارجاعی از مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان پاکدشت است.

فاضل کارخانه بر توسعه و تجهیز بیمارستان زعیم این شهرستان تاکید کرد و افزود: بیمارستان زعیم در مسیر محور امام رضا (ع) و مجاورت شهرکهای صنعتی قرار دارد و با مراجعه بیماران ناشی از تصادفات، لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان به این مرکز مهم و رفع نیازهای آن را ایجاب می‌کند.

۲ طرح بهداشتی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پاکدشت افتتاح شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حجت الاسلام جوکار امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان برگزار شد.

شهرستان پاکدشت با ۴۵۰ هزار نفر جمیعت در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما