شناسهٔ خبر: 66258394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اسبقیان: مدیران باشگاه‌ها باید دغدغه ارتقای فرهنگ هواداری را داشته باشند

جلسه کارگروه ارتقا فرهنگ هواداری با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز (یک‌شنبه) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این جلسه با حضور سید محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، داود آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر و حجت‌الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد.

در ابتدا حجت‌الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، گزارشی از دستورالعمل تنظیم شده دستگاه‌های مختلف در خصوص مساله فرهنگ هواداری ارائه داد و چالش‌ها و راهکار‌های موجود درخصوص این مساله را به اعضای جلسه گزارش کرد.

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه گفت: مدیران باشگاه‌های ورزش کشور باید دغدغه این موضوع را داشته باشند تا شاهد اثربخشی لازم باشیم. باید دستورالعمل‌های لازم اجرایی شود و پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت بگیرد.

وی ادامه داد: باید کارشناسی‌های لازم در خصوص کلیات در نظر گرفته شود و باید تدابیر لازم در این خصوص انجام شود. ما باید نقطه نظرات بیشتری را برای این جلسات داشته باشیم تا جمع‌بندی‌های جامع‌تری شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما