شناسهٔ خبر: 66252208 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی در بهار به پرداخت یک میلیارد و 65 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

صاحب‌خبر -

مرضیه یونسی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی در بهار به پرداخت یک میلیارد و ۶۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

او گفت: شعبه اول بدوی شهرستان بهار به پرونده قاچاق سه هزار و ۱۹۵ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه ای به ارزش یک میلیارد و ۶۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کود شیمیایی کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: با گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) پیرامون کشف محموله کودهای شیمیایی از یک انبار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

او گفت: واحدهای صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ، تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و گفت: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

یونسی گفت: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

او گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف های بعدی قرار دارند.

نظر شما