شناسهٔ خبر: 66250253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با وجود تلاش‌های صورت گرفته، مشکلات و مسائل حل نشده بسیاری در شهر کرمانشاه وجود دارد، از آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : اجرای این برنامه از منطقه ۵ شهرداری که وسعت و جمعیت زیادی دارد، کلید می‌خورد.

صاحب‌خبر -

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست آغاز طرح جهادی خدمات رسانی به مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه، با اشاره به حضور قریب نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه، گفت : در همین راستا پرداختن به مشکلات این شهر و رفع آنها برای مسئولین استانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: با توجه به جمعیت شهر کرمانشاه و مسائل و مشکلاتی که در آن وجود دارد، نیاز است که رسیدگی به مناطق شهر در یک برنامه هم افزا و جدی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، مشکلات و مسائل حل نشده بسیاری در شهر کرمانشاه وجود دارد و مردم هم کار‌های انجام شده را رصد می‌کنند و هم مشکلات را می‌بینند، بنابراین نیاز است که با حضور میدانی و عملیاتی و با یک کار کارشناسی و با یک برنامه زمانبندی توافقی نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

صحرایی گفت: در همین راستا امروز بازدید‌ها و حضور میدانی خود را همراه با فرماندار و شهردار کرمانشاه و جمعی از مسئولین شهرداری از منطقه پنج شهرداری آغاز کردیم.

وی افزود: انتخاب این منطقه به عنوان اولویت اول هم به لحاظ وسعت و جمعیت بالای این منطقه و نیز موقعیت قرارگیری این منطقه است که ورودی شهر برای بسیاری از مسافران است و از طرفی بزرگترین مجموعه‌های تفریحی و گردشگری شهر در این منطقه قرار دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: در بازدید صورت گرفته از بخش‌های مختلف این منطقه مسائل مختلف مانند ساخت و سازها، نظافت و رفت و روب شهری، آسفالت و اصلاحات پارک‌ها و بوستان‌ها و کانال‌های آب و ... رصد شده و در نهایت منجر به تصمیماتی در سطح منطقه شد که قرار است با یک زمانبندی کارشناسی توافقی انجام شود.

وی افزود: در بحث پیگیری مصوبات هم معاونت عمرانی و هم بازرسی استانداری نظارت خواهند داشت و روند کار‌ها را پیگیری می‌کنند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: انجام برخی از مصوبات نیازمند همکاری بین سازمانی است که فرماندار کرمانشاه در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد دارد.

صحرایی گفت: بخش عمده وظایف هم بر عهده شهرداری است که قرار است با یک زمانبندی مشخص اجرایی شود.

تابستان امسال چهره منطقه ۵ شهرداری زیباتر می‌شود/ مردم باید تغییرات را مشاهده کنند

وی خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته قرار است قسمت مهمی از مصوبات امروز تا پیش از شروع تابستان اجرایی شود، به نحوی که برای مردم محسوس و ملموس باشد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: علاوه بر نظارت در مجموعه‌های اداری حتما مصوبات امروز باید بصورت منطقه‌ای اعلام شود، چرا که بهترین ناظر برای پیگیری اقدامات خود مردم منطقه هستند.

وی تصریح کرد: نکته مهم در اجرای مصوبات تمرکز بر کیفیت کار است و نباید برای سرعت بیشتر کیفیت را قربانی کرد و مردم باید کیفیت اجرا‌های مصوبات را مشاهده کنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: اعتبارات اصلی اجرای مصوبات برعهده خود شهرداری است و جایی که اعتبارات میان بخشی نیاز است، از روش‌های تهاتر و ... استفاده می‌شود .

نظر شما