شناسهٔ خبر: 66247376 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

تجلیل استاندار گیلان از نام آوران قرآنی در مسابقات جهانی و ملی

استاندار گیلان طی مراسمی از استاد محمود لطفی‌نیا ، پیشکسوت و داور بین ‌المللی قرآن و پنج نفر از نام آوران قرآنی استان در مسابقات جهانی و ملی تجلیل نمود .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و به همت جمعیت قرآنیان استان ، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان که روز پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403 در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد ، طی مراسمی از استاد محمود لطفی‌نیا ، پیشکسوت و داور بین‌ المللی قرآن و پنج نفر از نام آوران قرآنی استان در مسابقات جهانی و ملی تجلیل گردید .

گفتنی است اسدالله عباسی ، استاندار گیلان در این مراسم از استاد محمود لطفی‌نیا که در تاریخ 11 فروردین ماه 1403 در مراسم تجلیل از خادمان قرآن توسط رئیس جمهور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌ المللی قرآن نشان رسمی خادم القرآن را دریافت کرده بود ، با اهدای لوح تجلیل نمود .

نشان رسمی خادم القرآن همه ساله به چهره‌های مؤثر قرآنی کشور از سوی رئیس جمهور اعطا می‌شود که نام مراجع عظام جوادی آملی ، وحید خراسانی ، مکارم شیرازی و علما و اساتید مصباح یزدی ، قرائتی ، محمدرضا حکیمی و اساتید عباس سلیمی ، موسوی بلده ، خواجوی نیز دیده می‌شود . در استان گیلان تاکنون فقط آیت‌الله قربانی به عنوان پژوهشگر قرآنی موفق به دریافت این نشان شده بود .

استاندار گیلان در ادامه از امیدرضا رحیمی ، رتبه نخست مسابقات بین ‌المللی قرآن و مهنا قنبری ، رتبه نخست مسابقات جهانی دانش‌آموزی و محمدرضا جعفرپور ، رتبه دوم مسابقات جهانی دانش‌آموزی و عاطفه ناصح ، رتبه اول مسابقات ملی بانوان و سیدابوالفضل اقدسی ، برگزیده مسابقات ملی دانش‌آموزی تقدیر شدند .

نظر شما