شناسهٔ خبر: 66246206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مهربانی، سرمشق معلم قزوینی؛

اهدای ۲۰۰ میلیون ریال توسط معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه

سمیرا طاهرخانی معلم مدرسه استثنایی میثاق شهر قزوین، با بخشی از اندوخته معلمی اش، کمک هزینه بازسازی سالن اجتماعات مدرسه استثنایی میثاق را بر عهده گرفت.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، سمیرا طاهرخانی معلم مدرسه استثنایی میثاق شهر قزوین، با بخشی از اندوخته معلمی اش، کمک هزینه بازسازی سالن اجتماعات مدرسه استثنایی میثاق را بر عهده گرفت.

 سمیرا طاهرخانی معلم مدرسه استثنایی میثاق شهر قزوین، دارای ۲۴ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش می باشد.

او می گوید: باتوجه به نبود سالن اجتماعات استاندارد در مدرسه، برای برگزاری برنامه های مختلف، ملی و مذهبی، بخشی از هزینه نوسازی و بازسازی سالن اجتماعات مدرسه به مبلغ ۲۰۰میلیون ریال را برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه میثاق که در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه تصویب شد، را تقبل نمودم.

طاهرخانی ادامه می دهد: دانش آموزان دارای نیازهای ویژه، فضای خاصی، به جز مدرسه برای فعالیت های مختلف ندارند و لازم است به فضا و امکانات و توان دانش آموز با نیازهای ویژه، نگاه ویژه ای صورت پذیرد، به همین دلیل با همکاری مدیر مدرسه و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه و با توکل بر خدا، کمک هزینه بازسازی سالن اجتماعات مدرسه استثنایی میثاق را برعهده گرفتم که هدیه کوچکی برای دانش آموزان مدرسه باشد.

گفتنی است؛ واحد آموزشی استثنایی میثاق، با ۱۳۰ دانش آموز، از پیش دبستانی تا پایه ششم، بزرگ ترین آموزشگاه استثنایی استان می باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

برچسب‌ها:

نظر شما