شناسهٔ خبر: 66242401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام‌ جمعه مشهد:

ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد

مشهد- امام‌ جمعه مشهد گفت: نکته مهم در خدمت‌رسانی به شهروندان، قابل لمس بودن آن است؛ باید مسائل و پروژه‌هایی در اولویت کاری قرار گیرد که با آسایش و راحتی روزمره زندگی مردم ارتباط دارد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شهردار و مدیران شهری مشهد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه آنان اظهار کرد: شما در مقام و جایگاهی که هستید کارهای ارزشمند بسیاری انجام می‌دهید که باید مورد قدردانی و تشکر قرار بگیرد اما یک نکته مهم در خدمت‌رسانی به شهروندان، قابل لمس بودن آن برای مردم است.

امام‌جمعه مشهد افزود: در همین راستا ضرورت دارد تا مسائل و پروژه‌هایی را در اولویت کاری خود قرار بدهید که با آسایش و راحتی روزمره زندگی مردم ارتباط دارد.

وی ادامه داد: از جمله مسائلی که مردم به‌صورت روزانه با آن درگیر هستند، دست‌اندازها، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در محلات قدیمی و وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها به‌ویژه خیابان‌های مرکز شهر است که غالباً محل رفت‌وآمد روزانه مردم نیز است.

علم الهدی تأکید کرد: متأسفانه این موارد جزئی که امکان دارد یک ماه بیشتر زمان نیاز نداشته باشد در پروژه‌های مدیران شهری دیده نمی‌شود و در مقابل پروژه‌های در دستور کار قرار می‌گیرد که ربط مستقیمی به زندگی روزانه مردم ندارد و ضرورت آن‌ها برای شهروندان قابل لمس نیست.

امام‌جمعه مشهد مقدس با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و کامل اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری عنوان کرد: شما باید با استفاده از روزنامه شهرآرا که رسانه رسمی شهرداری است تمام این موارد را برای مردم تشریح کنید.

وی خطاب به مدیران و معاونان شهرداری مشهد ابراز کرد: شهر مشهد متعلق به امام رضا (علیه‌السلام) است بنابراین تمام اقدامات و خدماتی را که انجام می‌دهید با قصد قربت ایشان باشد تا شاهد آثار و برکات فراوان آن در زندگی خود باشید.

نظر شما