شناسهٔ خبر: 66241030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمک رسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

تهران بزرگ - ایرنا - معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعزام تیم مشترک به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، صمیم مرادی روزبهانی روز شنبه در خصوص اعزام تیم‌های مدیریت بحران به استان سیستان و بلوچستان افزود: یک تیم متشکل از نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وزارت نیرو، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به صورت هوایی به شهرستان کنارک و مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین تجهیزات امدادی لازم در مجموع، ۲ دستگاه پیکاپ، یک دستگاه وانت عملیاتی، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه موتور برق و چندین دستگاه پمپ کف کش و لجن کش به منطقه سیل‌زده ارسال شده است.

مرادی روزبهانی گفت: یک تیم امدادی دیگر نیز از مسیر زمینی با یک دستگاه خودرو عملیاتی دو دستگاه موتور برق، اقلام زیستی فردی و تجهیزات انفرادی به محل اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: تیم اعزامی ضمن تشکیل جلسه هماهنگی با فرماندار و شهردار محترم کنارک، به منظور ارزیابی شرایط و مشکلات موجود از سطح شهر بازدید کردند.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران یادآور شد: درحال حاضر عملیات تخلیه آب از منازل، بیمارستان‌ و معابر و خروج آب‌های سطحی و زباله‌ها به بیرون از سطح شهر توسط تیم اعزامی همراه با نیروهای محلی در حال انجام است.

نظر شما