شناسهٔ خبر: 66240829 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان:

وعده‌های دولت در دور اول سفرهای استانی محقق شد/ پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌ها

تهران- ایرنا- عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس از پیشرفت ۷۰ درصدی مصوبات سفر استانی دور اول رئیس جمهور به دامغان تا دومین سفر به این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر علیزاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان گفت: مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان و دامغان در شهرستان دامغان تا دومین دور سفر به طور میانگین ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از پروژه هایی که در جریان دور دوم سفر رئیس جمهور به بهره برداری رسید کارخانه فر و آلیاژ پارس موسوم به کارخانه فر و سیلیس بود که با سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی ساخته شده است. با بهره برداری از این کارخانه تعداد۴۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

علیزاده خاطرنشان کرد: بهره برداری از پست برق ۶۳ کیلوواتی تاریخانه از دیگر مواردی بود که در سفر دوم رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق برنامه بنا بود تا سفر رئیس جمهور به استان سمنان یک روزه باشد و آقای رئیسی در جریان این سفر به شهرستانهای سمنان و شاهرود سفر کند اما آقای رئیسی تصمیم گرفت تا در این سفر به شهرستان دامغان هم سفر کند و در جمع مردم دامغان حاضر شود. به همین خاطر سفر آقای رئیسی به استان سمنان دو روز به طول انجامید.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه سفرهای استانی رییس‌جمهور موجب افزایش سرمایه اجتماعی شده و مهمترین مقام اجرایی کشور را در جریان جزئیات مشکلات کشور قرار می‌دهد،گفت: رئیس جمهور در سفرهای استانی مستقیما بر عملکرد مدیران استانی نظارت می کند که این امر تاثیر مهمی بر افزایش کارآیی مدیران دارد.

نظر شما