شناسهٔ خبر: 66235525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان مرحله نخست اردوی تمرینی استعداد‌های دوومیدانی استان همدان

خبرگزاری صدا و سیما

مرحله نخست اردوی تمرینی استعداد‌های برگزیده دو و میدانی استان همدان، در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به همت هیئت دو و میدانی استان و به منظور آمادگی مطلوب، وحدت رویه و انسجام در تمرینات گروهی، استعداد‌های برتر دو و میدانی استان در یک اردوی مشترک دو روزه در پیست ورزشگاه شهدای قدس همدان حضور یافتند.

در این اردوی دو روزه مشترک، ۲۵ دونده نونهال و نوجوان مستعد و برتر از ۵ شهرستان، همدان، نهاوند، کبودراهنگ، ملایر و تویسرکان که در چهار لیگ سردار شهید همدانی، سردار شهید چیت سازیان، سردار شهید شمسی پور و یادواره شهدای قدس در فصول مختلف سال حائز رتبه‌های برتر شده بودند، شرکت داشتند.

دوندگان و مدعوین برتر زیرنظر مربیان مبرز هیئت دو و میدانی استان آقایان مسعود بنوان پرتاب‌ها و پرش ها، سعید سعیدی منش استقامت و نیمه استقامت، سیدکاظم اسدی پیاده روی، حسین راشدی سرعت، و حامد آقایانی مربی بدنساز به مرور تمرینات اولیه، اصول تغذیه و ریکاوری پرداختند و در ادامه این اردو دوندگان تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مواد تخصصی خود را به صورت مجزا از مربیان مربوطه خود فرا گرفتند.

این اردو‌ها با تصمیم هیئت دو و میدانی استان و شورای استعدادیابی به صورت ممتد هر دو هفته در میان و یا در پایان هر ماه برگزار خواهد شد و دوندگان از امکانات هیئت دو و میدانی استان از جمله امکانات تمرینی، تغذیه و اسکان به صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد و برترین‌های این اردو‌ها برای مسابقات مختلف کشوری گزینش خواهند شد.

<div id="video-display-embed-code_11022780"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4210514/11022780?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما