شناسهٔ خبر: 66229200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رژیم صهیونسیتی درمانده شده است

امام جمعه شهرکرد گفت: رژیم صهیونسیتی درمانده شده و به این باور رسیده است که توان مقابله با ایران را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب در سال 1358 با تدبیر حکیمانه حضرت امام راحل شکل گرفت که از انقلاب اسلامی دفاع همه جانبه می‌کند و این از الطاف الهی است.

وی مطرح کرد: خداوند متعال در عرصه‌های مختلف زمینه بقای انقلاب را فراهم کرده است که نیروهای سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی در خدمت مردم هستند.

امام جمعه شهرکرد گفت: عملیات تنبیهی سپاه پاسداران موفق بوده و توانسته به اهداف اصابت کند، پایگاه هوایی نواتیم جزو یکی از پرحفاظت‌ترین پایگاه‌ها است که حداقل 5 موشک‌ سپاه پاسداران توانسته به آن اصابت کند‌ و خسارت قابل توجهی به آن زده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: رژیم صهیونیستی درمانده شده و به این باور رسیده است که توان مقابله با ایران را ندارد و می‌داند شیطنت‌های بعدی آنها به خوبی پاسخ داده می‌شود. باید مراقب بود که در این جنگ روایت‌ها، واقعیت‌ها تحریف نشوند.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: عملیات تنبیهی سپاه پاسداران، اقدام بازدارنده‌ای بود که مردم می‌دانند این عملیات چه کرده است. رژیم صهیونیستی جنگ روانی راه می‌اندازد، تهدید می‌کند و عربده می‌کشد اما در حقیقت در برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

انتهای پیام/7540

نظر شما