شناسهٔ خبر: 66226830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مطرح کرد؛

پرداخت بیش از هشت هزار میلیارد ریال به واحدهای اقتصادی لرستان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مطرح کرد؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت : بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل به واحدهای دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، با اشاره به روند پرداخت این تسهیلات در استان، اظهار کرد: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل به واحدهای دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان اضافه کرد: تا پایان خردادماه قطعاً بیش از ۹۰ درصد این منابع به متقاضیان پرداخت و استان وارد فاز جدیدی از پرداخت تسهیلات اختصاص داده خواهد شد.  

محمدی به تشریح عملکرد کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در باب پرداخت این تسهیلات توضیحاتی را ارائه و موانع، راهکارها و پیشنهادات آنان استماع شد.

رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور نیز ضمن قدردانی از مجموعه مدیران دستگاه‌ها و بانک‌های عامل استان لرستان و بویژه تعامل معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به عنوان رییس کمیته استانی تبصره ۱۸ و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به عنوان دبیر تبصره ۱۸ استان برای اقدامات و نظارت دقیق و کسب رتبه برتر در این خصوص، عملکرد مطلوب لرستان در این حوزه را حاصل همدلی و هماهنگی مناسب دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل دانست و افزود: در صورت پرداخت ۷۰ درصد منابع در هر حوزه، بلافاصله منابع سال ۱۴۰۲ برای آن حوزه واریز و ابلاغ خواهد شد.

"سیدسجاد پادام" ابراز امیدواری کرد که لرستان همچنان در پرداخت سایر منابع اختصاص داده شده پیشتاز و الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی قول مساعد داد که ضمن پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه، با تمام توان پیگیر رفع موانع بوده و از هیچ کوششی برای استفاده بهینه استان لرستان از تسهیلات اختصاص داده شده فروگذار نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما