شناسهٔ خبر: 66223516 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

بلوف صهیونیستها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد

مواجهه پدافند هوایی در اصفهان و تبریز با چند ریزپرنده، که تعبیر به «خرابکاری محدود» در رسانه‌ها شده، در ایران و کشورهای منطقه و حتی در داخل اسرائیل موجب تمسخر مقامات صهیونیستی در میان کاربران فضای مجازی شده است.

صاحب‌خبر -

مواجه پدافند هوایی در اصفهان و تبریز با چند ریزپرنده، که تعبیر به «خرابکاری محدود» در رسانه ها شده، در ایران و کشورهای منطقه و حتی در داخل اسرائیل موجب تمسخر مقامات صهیونیستی  در میان کاربران فضای مجازی شده است.

در دقایق اولیه رسانه‌های صهیونیستی ابتدا برای بزرگنمایی شروع به داستانسرایی کردند و ادعا کردند که حمله به اصفهان توسط جنگنده و موشک بوده که بعد از انتشار اولین تصاویر که حکایت از رهگیری چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی داشت، مجبور شدند بلافاصله عقب نشینی کنند.

در این میان همزمان با پخش زنده حادثه اصفهان توسط شبکه‌های تلویزیونی صهیونیستی، به صدا در آمدن آژیر خطر در اراضی اشغالی مورد توجه قرار گرفت که موجب تمسخر بیشتر کاربران فضای مجازی شده است.

المیادین نیز در اینباره نوشته است: به نظر می‌رسد آنچه شاهد بودیم چیزی جز یک حباب رسانه ای برای گمراه کردن افکار عمومی ایران و جهان نبود.

یک کانال تلگرامی فلسطینی نزدیک به حماس هم نوشت: «رژیم اشغالگر در حال حمله رسانه‌ای به ایران است... یک بلوف رسانه‌ای برای اینکه به مردم خود بگوید به ایران پاسخ داده است.»

فارس

نظر شما